Ben omzumu çıkarıp müzede sergilerim :)
Bu arada kız çok tatlı değil mi? Tanımayanlar varsa tanısın.


Bu arada kız çok tatlı değil mi? Tanımayanlar varsa tanısın.




Dudak dolgu goz lens burun delikleri de cok basık %90-95 estetik saç boya 😂bence bu kizi sanat eseri diye muzeye koyalim omzunu degil
Saç boya dudak dolgu. Gözlere ve burnuna onyargili olmak istemiyorum gerçek olabilir. Belki onlar da lens ve estetiktir bilmem.
Boyle bir dudak gercek olamaz bariz dolgulu. Dolgu demek cok kalin olacak demek. degildir. Duruşu bozuk. Yapay. Üst dudak hele. Dolgu bu %100
Gerisi gercek olabilir tabii ki bilemeyiz.
bu kız var ya kesin hastaliklidir çok zayıf be abi bu ne bunda can yojtur derim hastaliklidir de yol verirdim😂
Sağ omzuma vurduysa günlerce sağ omuza yatmam incinmesin diye.
Cevap
17Cevap
Erkeklerde Atıyor Kızlarda Takmıyorum Bu kızıda takmam
güzel ama tatlı değil.
bebek si haklısın da tatlı iyi niyetli masum saf hassas ınsanlara denir bebek silere değil bence
Kötüdür demiyorum ama böyle saf yumuşak hassas birisi olmadığını düşünüyorum bence normal
Haber ver:)
omuz atsa kafa atarim 😇
Bir sıkıntısı var sanki ama çözemedim 😂
bilader onune baksana kormusun la derim
Birinci foto korkunç kötü o dudak ne öyle be😱
Hay canım benim seni öpeceğim derim ne dicem
pardon der ayarlamaya çalışırım
yerden kaldırırım
imçiçi 😄
Güzelliğe aldanma. Bu güzellikte çok şeytan var
omuz atsa dokulur ayol bu ne siskalik 😂😂😂
Şişirilmiş bebek😉
Bayılıyorsunuz botokstan geçmiş kızlara sonra doğal kız yok bilmem ne diye kürsü konuşması yapıyorsunuz bu kızın yaşı daha ne dudakları büzüşmüş slikondan.
Yere düşer yazık olur kıza
Soluda unutma gülüm derim
Dalarım
hiç.
Yes canım güzel
yoluma devam ederim
kedi gibi Yaw 😸😸
hastaneye goturrum
yanlis anlasilmasin he kiz bana omuz atınca omzu kirilir falan sjsjs
Hic begenmedim
ölürüm
Özür dilerdim
Kızarım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar