Her gün intihar düşünüyorum 🤔 😤 yaa yalnızlıktan artık bıktım?

Yalnız yaşıyorum, yalnız geziyorum, yalnız yemek yerim... ilkokuldan beri genelde böyle iş hayatım 6-7 yıldır tam bir yapa yalnızım başka bir ilde aynı evde ne erkek ne kız arkadaşım var güvenemiyorum da esasında kimseye! Aile durumum hiç anlatmak istemiyorum oraları omlardan kaynaklı problem...

Dürüst yaşadım
Hayatta ilklerime bağlı kaldım
İşimi seviyorum
Müdürüm iyi
Maaşım iyi
Ailem maaştan dolayı bana karşı iyi eskiden çok tersi idi... aile durumunda farklı şeylerde var öz üvey vs...

Başka ildeyim yıllardır Bursa ve şuanki il...
En sevdiğim benim canım öğrencim aşağıdaki beni eğlendiriyor çok zeki espirili cuguli.
Ailesi bana güveniyor birçoğunun

Yalnızlıktan bıktım artık geriye az bir para 💰 bırakacağım vasiyet çözüm yolu bulamıyorum hayatım çıkmazda gibi siz değerli sanal arkadaşlarım makarada yapsam İnanın aranızda dürüst sizi sadece siz olduğunuz için seven hümanist bir adam var. Gözlerimden yaş geliyor gerçekten 😐

Aralığa kadar ömrüm var.

Reflü oldum ve uykularım kaçıyor bayramlarım hep kötü geçti benim mutlu olamıyorum hiç. Size tavsiyem kendinizi sevin sevdirin dost kazanın hayatım çok zor geçti ferman kağıdını Temmuz'da imzalayacağım kararım o gün netleşecek!

Size bir biyografi bırakacağım bu arada. Değer verip okursanız size birşeyler katabilir diye düşünüyorum.🤔
Her gün intihar düşünüyorum 🤔 😤 yaa yalnızlıktan artık bıktım?
Her gün intihar düşünüyorum 🤔 😤 yaa yalnızlıktan artık bıktım?
Her gün intihar düşünüyorum 🤔 😤 yaa yalnızlıktan artık bıktım?
Her gün intihar düşünüyorum 🤔 😤 yaa yalnızlıktan artık bıktım?
Her gün intihar düşünüyorum 🤔 😤 yaa yalnızlıktan artık bıktım?
Her gün intihar düşünüyorum 🤔 😤 yaa yalnızlıktan artık bıktım?
Her gün intihar düşünüyorum 🤔 😤 yaa yalnızlıktan artık bıktım?
Cevapla