En yakın arkadaşınızın, dostunuzun yalanlarını yakalasınız tavrınız, sevginiz değişir mi? Yoksa çok sevdiğiniz için göz ardı mı edersiniz? 


Bu bir Özel CevapSadece soran ve cevap paylaşan üye tarafından görülebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Gözardı etmem, ne kadar sevsem de bu şekilde neden yaptığına ilişkin düşüncelerimi dürüstçe paylaşırım. İkinci defa yaparsa uzaklaşırım biraz. Üçüncü sefer yaparsa biter herşey.
Bana yalan söylediğine göre onun dünyasında ben sıkıntılı bir tipim demektir. Bu durumda en iyi arkadaş kavramı askıya alınmalı.
Çoooook yakaladım. Nabza göre şerbet veriyorum artık
oda güzelmiş 😂😂
Cevap
24Cevap
Nedenini amlamaya çalışır olmadı sorarım. Ama bir çizgi boyutuna geliyorsa uzaklaşırım.. çünkü yalanın arkadaşlıgı olmaz
Yalana hiçbir şekilde toleransım yok. Karşımdaki insan bana yalan söylemeyecek arkadaş. Ucunda ölüm de olsa doğruyu söyleyecek o kadar. Yakalarsam silerim hayatımdan siliyorum da..
yalan söylemiyorum diyen yalan söyler ama basit yalanlar var, önemli yalanlar var. Beyaz yalansa üzerinde durmam. Ama beni aptal yerine koymaya çalışıyorsa, aldatıyorsa, kandırıyorsa bunu anlarsam çok net soğurum
elbette yalanına bağlı ben daha çok benimle samimiyetine bakarım
ama bu yalanları vururum yüzüne niye böyle yaptın diye?
Olur ama güvenim de zedelenir. Bir daha doğruyu da söylese ona karşı içimde bir şüphe hep olur.
Yalan. Sanirim her iliskiyi zedeleyen bir zehir gibi
Bana karşı yalan konuşuyorsa onun ağzına molotof atarım.
İnternetten sipariş veririm. Yav o bir deyimdi, olacaklara örnek.
Yalan söylerse toleransım olur ona yalan söylememesini söylerim olur biter
bir yalan söyler tolerans gösteririm iki
üçüncüde sogur mesafeyi koyarm
Ben dostumla sürekli yalanlasiyorum. dost olmak için bir neden.
bence göz ardı etmek peşinde gelecek bütün yalanlara yol açmaktır
Bir kere affettim iki kere affettim üçüncüsünde affetmedim
Hayır.. zamanin da başıma geldi arkadaşım olarak kalmadı..
en yakın arkadaş bir yalanla kaybediliyorsa hiç yakın arkadaşın olmayacak demektir. yalanın durumuna ve önemine göre arkadaşlığımızı devam ettiririm
eğlenmek için takılıyoruz zararı yoksa önemli değil
Onunla konuşurum pişmansa sorun yoktur
Sorarım sebebini tabiki en yakınım sonuçta :)
Tolerans gösterirdim zorlamazdım
uzaklaşmam ama soğurum inanamam.
Ben kendim pinokyoyum
olmaz, yine yüzüne vururum..
bence yalaninin nedeni onemli
En yakın dostum arkadaşım vs.. yok.
Asla ve geç yazan içinde aynı şey geçerli
😂😂😂😂
Abartmadigi surece takmam
Göz ardı edemem bunu. basit bişey degil ki
Çok büyük bir yalan değilse sorun değil
Söylediği yalanın büyüklüğüne göre değişir
Uyarırım. Hassas olduğum bir konu yalan.
Hayır bir daha güvenmem
yüzüne vurup yol veririm
Arkadasligimi bitirdim
Çok sevdiğim olmaz.
Ne için yalan söylediğine bağlı
YK yüzüne. Vururm
Ne için söylediğine göre değişir
belki
Def ederim
Olmaz
cığğğğ
defol
Güzel olur
Hayır
Olur
Olmaz
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar