Çok fazla tesettürlü veya tesettürsüz olduğu için bayanlara müdahale edildi. Peki bir bayan tesettürlüyse ne düşünürsünüz tesettürsüz ise ne düşünürsünüz.
Tesettürlü bayanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Tesettürsüz bayanlar için ne düşünürsünüz?
Bakin otobusde sort giyen kadin icin sende tepki verirsen her nerde kimin basindan ortu cektiginde bende tepki verirsem yani bunu insanliga oluyor die dusunursek o zaman ortulu ortusuz kimse dusunmez... ama sort giydi die ben serefsiz dersem basindan ortu cekildi diye sen hak etti dersen bu sorunun cevabini kimse bulamaz cunku kavga olan yerde cevaplar olmaz
Iyi oku birde meal dersi mi verelim tesetturluler icin istemissin saygiyi herkes icin degil onemli olan tum kadinlara duyulan saygidir bunu becetemeyen hayvandir zaten dedim sen neren ile okuyorsun
gözüm ile ilk sen saygılı ol asıl sen iyi oku açık kapalı iki taraf içinde yazdım ben tesettürlü değilim ama onlara çirkin sözlerle hitap edenlere acıyorum özgürlük deniyor ama tesettürsüz isen özgür olabilirsin gibi bir düşünce var bu dikkatimi çekti. saçma sapan yazıyosunuz sadece yorum yapmak için yorum yapıyosunuz.
Kesinlikle zekada ve algida bir problem var :) anlattiklarimi birak sen kendi yazdiklarini bile anlayamiyorsun :) dedigi kavga meraklisi bu :) Bir saygi varsa tum kadinlara olmali diyorum hala :) yorumlarina bak :) neyse olur olur uzulme pardon olmaz yanlis yapmislar seni :)
hadsiz insanlar heryerde bana denk gelmesi çok normal yaş 35 ama pek bir getirisi olmamış konuşma tarzınız çok barışçıl tebrik ederim. beni nasıl yaptıkları sizi ilgilendirirmi bu ne saçmalık :D
Basını ortmüş k. çında pantolon ya da dar etek varsa saygı göstermem, ama hakkiyla örtünmüş ve edebiyle hareket ediyorsa saygım çok büyük. Tesettürsüz bayanlara ne düsündügümü yazmîyımda yorumumu kaldırmasınlar.
Tesettürü kendilerine kalkan yaparak içinde her b*ku yiyen insaardan nefret ediyorum. Onlar işini görüyolar. Adı çıkınca da laf bütün tesettürlülere gidiyo.
Aynen öyle. Ama bunun için genelleme yapmak çok yanlış. Çünkü herkes öyle değil. Içlerin de gerçekten Allah korkusu, dinin emri.. olduğu için kapananlar var.
hiç bişiy düşünmem özgür bir ülkede kendi hayatımızı yaşıyoruz tabi inanca göre tesetturlu olanlar var asla agzımızdan laf çıkmaz aynı şekilde açık insanlarada gerek yok gruplastırmaya ınsanları özümüz bir
gerici değil mesela bazilari acik olanlar gözlerinde direk bacım gorunuyor veyahur oruc tutmayan olsun ya da ibadet etmeyenlere neden diye sormalari sacma geliyor
Biz insan değilmişiz onlara göre ama yalandan namus ayaklarına yatıyolar ama yakışıklılara nası yavşıyolar bir bilsrn ztn yakışıklılarda söylüyor hergğn eve kapalı atıyorum en azgınları onlar diye nele neler duydum ben varya
Demek ki hepsi bozuk çıkabilir ztn ahlaklı namuslu kız kalmadı ülkede kapalılar en kolay verenler olarak tarihe geçtiler çünkü bunun tecrübesini yaşayan çok erkek var
o erkekler müslümanmı o zaman halkarasında bir söylem var duydunuzmu bilmem'' erkekyaparsa hovarda kadın yaparsa o*ospu olur '' fazla küçük bir çerçeveniz var
En İyi Cevaplar