Birbirine aşkım diyen kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

En yakın arkadaşım bazen bana aşkım diyor :D Beni sevdiğini bildiğim için yanlış anlar diye birşey demiyorum ama garibime gidiyor :)

Birbirine aşkım diyen kızlar sizce samimi mi? Kızların birbirine aşkım demesi sizce normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelll
Birbirine aşkım diyen kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla