Babam olmadığı için böyle günleri hiç sevmiyorum. bayramları babalar gününü. içim buruk oluyor. babası olmayanlardamı böle oluyor?

Babam olmadığı için böyle günleri hiç sevmiyorum .bayramları babalar gününü .içim buruk oluyor .babası olmayanlardamı böyle oluyor?


Babam olmadığı için böyle günleri hiç sevmiyorum. bayramları babalar gününü. içim buruk oluyor. babası olmayanlardamı böle oluyor?
Cevapla