Göbeği açık tişörtler falan giymeme izin vermiyorlar.
Kızlar siz giyiyor musunuz?
Kızlar siz giyiyor musunuz?
Pardon da bazıları orospuluktan bahsetmiş. Kızlar göbeği açık yiyebilirler. Kendine yakıştırıyordur giyer. Moda olur giyer. Kendine ait tarzı o dur giyer. Siz buna karışamazsınız.(Bazı erkekler her şeye yorum yapmasın.) Bütün erkekler üstüne alınmasın
Çok haklısın bunların cahil düşüncelerini gördükçe üzüldüm doğrusu.
giyme bir zahmet acma orani burani qruspuluk yolunda ilerleme. ama senin niyetin var krhaneye dusmeye.
Göbek açmak or*spuluk değil. Yallah Arabistana
En kardeşim sensindir eminim, onunla hiçbir alakası yok ne salak şeyler düşünüyorsun ya
ALLAHIN ARABI GOBEK ACMAK bacım DEGILDIR BU ULKE SIZIN GIBILER YUZUNDEN CAHIL KALDI KODUMUN MALI
Bir tarafta göğüsleri açıkta kız olsa diğer tarafta göbeği açıkta kız olsa inan ki göbeği açık olana bakarım. O kadar hoşuma gidiyor göbekler. Ancak zarif göbek olacak tabiki. İşte böyle erkeklerden dolayı ailenin dediğini yapsan iyi olur. :)
İkisine de bakma. Mal.
bakamazsin canım isine gelince muslumanim dersin peygamber efendimiz bile bakamazsin derken sana noluyor kodumun mali ayrica kizlar erkekler baksin diye degil kendini oyle sevdikleri icin ve boyle giyinmek kendilerinin hosuna gittigi icin giyiyor yaptigin tacizden baska bir sey degil ileride olucak cocuklarina asiri aciyorum insallah kisirsindir veya insallah oyle olursun
Aileni dinlemelisin. İlerde istediğin gibi yaşarsın ama ailenin yanında onları dinle üzme onları
Cevap
18Cevap
tam kemerde biten tarz da giy. hafif hafif acilsin hem gonulleri olur hem ac-kapa dekolte ;)
Ona da razı değiller göbeğin açılır diye uyarırlar
yasinizi Şu an farkettim 45 ustu? bu yastaysaniz eger zaten bir tarzinizda vardir nerde ne giyeceginiz ile ilgili oturmuş bir farkindaliginiz da
biraz musallat olmuş gibi olacam ama taktiğe bak. kadın şeytandır :D
O yaşta olmadığımın gayet farkındasın boş yapma
@KaliNick34 dekoltenim hafif hafif gorunenin daha makbul oldugunu bilecek yastayiz ;)
yooo bos yapmıyorum. zaten gizli acmissin yaşın konusunda samimî olmadigini dusunemedim
@poccahontas buna pratik zeka diyorlar , sende fazlası var :D
Tamam o zaman özür dilerim
@KaliNick34 dost başına
Giyme zaten. Bir büyüğüm demişti göbek deliğini açmak ahret yerine açmak kadar ayıp ve günahmış. Normal bir tişört bir pantolon varken ne o öyle ya kendinizi şekilden şekile sokmayın
Annene hak veriyorum kizini abazanlara 31 malzemesi yapmak istemiyor
giysem giyme derler herhalde ama zaten ben de giymek istemiyorum
haklilar. bende eski kiz arkadasm oyle giydiginde hayirdir yaniyonmu mk boyle giyinceksen sektir git yanimda gezdirmem seni diyodum
O kıza acıdım ben olsam yanında 1 saniye durmazdım knk
iyyy kendini bad boy sanan ergen iyi ki ayrilmissiniz kizla sana mi sorucak kodumun mali
Neden açmak istiyorsun evladım
Yanıyor musun aranıyor musun?
Ailen haklı ama
Giymeni istememelerinin sebepi seni düşündüklerinden ki bencede doğru düşünüyorlar
Yani buyur deseler giyinecek misin? Doğru mu sence? --((
Kıçını başını niye açıyosun onu anlamıyorum
Adam gibi giyin niye rahat durmuyon.
Bir kızla nasıl konuştuğunun farkında mısın sen? İstediği gibi giymeli yani adam gibiden kastın ne?
Kadın kadın gibi giyinir canım ayrıca göbeği açmak kıçını başını açmakla aynı mı
SANA MI SORUCAK ISTEDIGI GIBI GIYINIR BU ULKE SIZIN GIBILER YUZUNDEN CAHIL KALDI
4-5 tane var sadece evde ve tatil yerlerinde giyiyorum
benimde izin vermezler gerçi sormadım ama ne gerek var ya giymeyiver
Bende izin vermem kız kardeşime ve giyemez
Hoş beni dinlemiyor ama olsun
Göbek üstü giymeye ayıp diyen kişi " bacım'nun anlamını biliyormu acaba bu nasıl bir cahilliktir ya
Istedigimi giyiyorum😎
Tatil yerinde giyiyorumm..
Hoş değil ama yakışmıyor
neden izin vermiyorlar ki
Açık sonuçta
Göbek bu nolcak ki acik olsa
Iyi yapiyorlar. Bisey yapma
Göbüşümü herkesten kıskanırım açamam.
tamam
Ne büyük acılar ya rabbi
Sen neden giymek istiyorsun
Güzel duruyor
Hayır
Muhafazakar
Giyme, zaten itici duruyor
ailen izin vermiyosa giyinme
Kızlar açık elbise giyme amacınız nedir?
giyme
giyme
Giyme
evet severim
giymiyorum ben
Giyiyorum evet.
Giyme send2
Giyme o zaman 😀
Giyiyorum
gizlice giyin
Giyme knk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar