Arkadaşlar Ben İnternetten şeriat kanunlarını incelerken bir madde gözüme ilişti maddede aynen şu yazıyor Allah Kur'anda neden hırsızın elini kesin diye buyuruyor Sizce bu ağır bir ceza değil mi? Mesela eli kesilen bir hırsız nasıl hayatını nasıl sürdürecek Yemek nasıl yiyecek nasıl yıkanacak vs. kısacası engelli olarak hayatını sürdürecek ve bazı işlerini yapamayacak ve insanlar kötü gözle bakıp hırsızlık yapmış diyecek bazısı engelli diye alay edecek Sizce bu ceza biraz korkutucu ve ağır ceza değil mi? Sonuçta bir insanın uzvunun kesilmesi demek eli olmayan bir engelliden farksız yani kısacası başkalarına muhtaç kalmaktır bence siz ne dersiniz?
Benim görüşümü sorarsanız bu bence ağır bir cezadır ve bu bizim ülkemizde uygulanırsa bence İran devletinden farkı kalmaz diye düşünüyorum
Benim görüşümü sorarsanız bu bence ağır bir cezadır ve bu bizim ülkemizde uygulanırsa bence İran devletinden farkı kalmaz diye düşünüyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar