
Mutluluk herkes için farklıdır ve özeldir...
Peki sizin için mutluluk nedir?

Bu da çocukların "mutluluk nedir?" sorusuna verdiği cevaplar...


Mutluluk; her saat, her mevsim, her an değişiyor.
Mesela şu an, güneş varlığını hissettirirken; o kocaman yıldız ben sönüyorum dercesine parlıyor. Kuşların sesi bu vakitlerde daha neşeli gibi. Bunlar beni mutlu ediyor. 😌
Yalan olan bu yerde, bu duygum kocaman gerçek, biliyorum.
Ne güzel anlatmışsın, seninle ben de yaşadım o gerçeği. 😌😊
Rica ediyorum.😌😊
Erik olmasın da vişne- böğürtlen-ahududu olsun.😌
Ya da bunlardan biri olsun , çok severim.😌
Zenginlikten değil ki o.😊
Çocukken dalından toplayıp yediğim şeyler, alışkanlık oldu-en sevdiğim meyveler olarak kaldı işte.:)
Doğayla iç içe geçti çocukluğum, şanslıyım bu konuda.:)
Teşekkür ediyorum kocaman.😊
Ne mutlu bize o zaman.😌
İnşallah ileride çocuklarımız da böyle gerçek bir çocukluk yaşar.:)
Kesinlikle öyle.😊😍😍
Para diyenler büyüyünce ne olacaklar?
Çocuklara iyi
Çocuklar da herşeyin farkında bence.
Hayat pahalı-yaşamak zor , aileler ne kadar istemese de geçim sıkıntısını yansıtıyor ki çocuklar üzerinde bu noktada para=herşey algısı oluşmuş bence.
Keşke gerçek mutluluğun sadece para olmadığını ispatlayabilsek fakat bunca şeyin dayanağının da o olduğu aşikar, bilemiyorum üzücü bir tablo benim için bu durum.😕
Mutluluk bana göre insan hayatının en büyük sorunlarından bir tanesi. İnsan yaşamı boyu hayatı anlamlandırmaya çalışmış kendine göre pratik cevaplar bulsada haz alamamıştır. Mutlulukta böyle bir şeydir. Mutluluğu kovalarsın ama haz alamazsın çünkü nesnel bir tarafı yok.
Görmüştüm o gifi de paylaşmak istemedim.😃
Neden paylaşmak istemediniz? :)
Biraz ağır gelir diye düşündüm.:)
Bende öyle düşündüm ama mecburen bu gifi paylaşmak durumunda kaldım :)
Cevap
19Cevap
Soyut şeylerin tarifini yapamam ama yaşarım 😄 mutluluğu da o kefeye koyuyorum 😄 tarif edilmez, yaşanır 😄
Mutlu değilim ama öyle olmaya, kendimi mutlu göstermeye çalışıyorum 😄
Mutlu yaşamaya yani 😄
Bu bile bir noktada mutluluk değil mi? Karamsarlığa teslim etmemişsin kendini.:)
Hep pozitif hep pozitif 😄
+ işaretini çok severim 😄
@Pamtilok 1/7 -_-
Bence mutluluk kurduğumuz hayallerle orantılı. bir kısmını bile gerçekleştirmişsen mutlu olursun bence. benim şu an için gerçekleştirebildiğim bir hayalim yok o yüzden mutlu değilim.
Gerçek mutluluk bana koca bir düşman, en büyük dostum mutsuzluk.
Umarım, en gerçek dostunuz olur mutluluk.:)
Mutluluk sahip olduklarına sükretmektir. Vakit geç olmadan değerini bilip heran elindekilerin kıymetini bilmektir.
Dünya için benden daha kötü kişilere baktikca hep mutlu oluyorum.
Kalbimi ısıtan insan yok , ne dkr huzur verecek çok şey olsada o boşluk hissediliyor
Benim için en güzel mutluluk başarılı olmak, birinin sorunlarını çözmek ve şükretmek 😊
Ailem. Uzakta olunca değerini anlıyorum.
Ama gelecekteki ailemde önemli tabi,
bence mutluluk ailemin sevdiklerimin yanimda olmasidir
halimeze binlerce şükür :D
Orası öyle.:)
Kaydettim bu sözü hafızama.:)
benim icin mutluluk 1. aile 2. asktir Allahim guzel namuslu aileme yakisir birni nasip et amin
= huzur..
hayır değilim..
Umarım huzurun getireceği mutluluğu kısa sürede yakalarsın.:)
Biraz canım sıkkın ama iyiyim gibi.
Güzel zaman geçirmek, sevdiklerim ile paylaşmaktır
o hali yakaladığım zamanlar oluyor :)
Sevdiğimin kollarının arasında olmak
bana göre borçsuz harçsız bir yaşam dır mutluluk
Bardağın boş tarafını gördüğüm için mutsuzum
sağliğin varsa
Sağlık, huzur.
Zenginim ve mutluyum
Kanaat=mutluluk
Mutluyum evet
Mutluluk çocuk demek
Dusunmuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar