Eger bir şerefsiz bir çocuga tecavüz edebiliyorsa önceden tecrubesi vardır. İlkinde ya şikayet edilmemiş ya da şikayet edilmişse bile gerekli cezayı almamış yaptığı yanına kar kalmış adiler suçu işlemeye devam ediyor.. Çocuk savunmasız ve en kolay av onlar için. Bu ülkede çocuk tecavüzünden ceza evine girip genel afla içerden çıkınca eski hükümlü kadrosuyla belediyede işe başlayıp çocuk parkında görevlendirilmiş şerefsizler gördük. Ayni suç yeniden işleyip madur çocuguda oldurmuştü.. Bu bir hastalik degil bence şimdi adina pedofiri diyorlar ve bu suçu işleyen basit cezalarla tekrar halk arasina saliniyor.. Ceza sistenimde bunlara infaz hakkı verilmeyecek muhakeme sırasında ikinci oturuma gerek bile olmayacak tek celsede katiyen mübbet hapis cezasi alacak ve tüm iyi hal vs durumlarindan aflardan mahrum olacak hayatinin geri kalanini hapiste gecirecek ki toplum hayatina geri dönemesin.. Tıpkı kısırlaştırılmış sokak hayvanları gibi boyunlarina kulaklarina herkesin görebilecegi bir küpe ya da işaret konulacak. Herkes gördüğü anda tanıyacak.. Oturdugu mahallede herkese beleduye ya da muhtarlik tarafindan uyarı mesajı görilecek falanca dairede sapik var denilecek.. Herkes çocuguna sahip çiksin demesin kimse.. Çocuk bu oynayacak ziplayacak aile çocugunu takip edecek tabii ama asil iş sapik avı olmayacak. ya da tek kesin çözüm yakalanan her sapıgı bana teslim etsinler.. Acayip şahsi planlarim var...
Yeterli sevgi ve ilgi ile büyümeyen, üstüne bir de dağılmış ailelerin çocukları, birer serseri mayına dönüşüyor toplumda; nerede, ne zaman ve kime patlayacagi belli olmayan... Bence bu işin tek bir ilacı var; ilgi, sevgi, şefkat ve dinî eğitim...
Not; Din kelimesini görünce, kırmızı görmüş boğa gibi kuduracaklar, sözüm size; zahmet etmeyin boşuna. Dinî eğitim vermeden, insan yetiştiremezsin. Ancak bol bol mühendis, hekim avukat vb yetiştirirsin. Vicdan terazisi olmayan iki ayaklidan da hiçbir hayır gelmez... İmâm hatip vb diye zırvalayacak olanlar; iki çift söz de size edeyim. Ben bu ülkede ve bu Kemalist rejimde, devletin dinî eğitim vermesine toptan karşıyım...
Suçlular salinmasin ilk. Kamuoyu oluşunca bir içeri bir disari Saçmalığı bir bitsin! Anayasa degistirmeyi marifet sananlar toplum için oturduklari koltuklarda toplumsal yara olan bu cpcuk tecavüzu gibi konulara agir ceza ve uygulama getirsin. Resmi gazete karari hadim hala nerede kaldi. Baska resmi gazete ilamlari cat uygulaniyor. Ben sorumlu olan herkese tepkiliyim. Bir devlet halkını bu kadar aglatmamali bir halk bu kadar duyarsiz olmamalı! 80 milyon ölüm uykusunda miyiz bu ne? Ne bekliyoruz?
bir kadına açık giyindiği için tekme atan adam "Sözde adam" gülüyor ise ve kendini delikanlı sıfatına yakıştırıyor ise ceza alması onu bu işten caydırmıyor ise nekadar Ceza verirsen ver ahlak değişmez gene yapacaklarını yaparlar Pedofili hastası okadar sapkın var ki, aklın şaşar Hiç bir önlem alamazsın Bu iş Evebynde bitiyor. Çocuklarımızı daha çok korumak lazım diye düşünüyorum
Pedofilik hastalıktır, bence birer birer bulunup katledilmeli böyle vatandaşlar...
Aileler çok daha dikkatli olmalı geçenlerde yaşadığım bir olayı anlatayım 4 yaşındaki yeğenim beyza ile parka gittik, ordan çıktığımızda markete uğradık, ekmek alacağım poşete doldururken beyzanın elini bıraktım beyza burda dur yanımdan ayrılma dedim, adamın biri gelmiş çocuğunun elinde tutmaya çalışıyor beyzada benim bacağıma yapıştı, herşeyi attım yere yapıştım yakasına gebertirim lan seni dedim koşar adımla kaçtı marketten. Beyza olmasa yapacağım ilk iş arabadan demiri alıp ağzını gözünü kıracaktım...
Beyzaya döndüm aferin beyzacım o adamla gitmediğin için dedim ve dedim ki bir daha böyle tanımadığın insanlar geldiğinde gitmezsen sana ödül var dedim ve o anda markette ne istiyorsa aldım...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Mevcut sistemin hükümeti bunlara birebir izin verdikçe artışta doğal olarak artar. İdam sadece kurtuluş olur böyleleri için. Çocukları tembih etmeli, önlemleri alınmalı , onlara öğretmekten başka çaremiz yok çünkü , boylelerini serbest bırakanlar böylelerinin arkasında olacak. . Çocuklarımızı daha çok göz önünde bulundurup , eğitim ve oyun alanlarındaki cevreye dikkat etmeliyiz. Bütün aileleri bilinçlendirmeli ve bu konuda dayanışma içerisinde olmaları mecburen gerekli olduğunu dile getirmeliyiz. Artık bizim bizden başka kimsemiz yok
Ahlaksızlık sapık ruhlu insanlar dışarda fink atıyor medya olsun internet olsun sapkınca pornografilerle fantaziler üretiyor ve bu sapık kişiler bunları gerçek zannediyor insanlara sürekli cinsellik aşılıyorlar cezalandırılmayan suçlar oluyor bunları işiten duyan kişiler de hevesleniyor. Zalime merhamet mazluma zulümdür. Geç gelen adalet adalet değildir. İşkence insanlık suçu çocuklara tecavüz edenlerde insan değil ibreti alem olsun diye işkence edilmeli belki birilerine ders olur
caydırıcı cezalar olması gerekir. idam veya hadım artı işkenceli tutukluluk dönemi. bunu yapmaya cesaret edememeli kişi bu dünyadaki en iğrenç şey en nihayetinde. bu pisliği ortadan kaldırmak için çok çok çok daha ağır cezalar şart. acı yok acımak yok
Caydirici cezalar olmadikca, Her suc isleyen uyusturucu etkisindeydim deyip, cezasini hafifletebiliyorsa, Aile cocugu dinleyip, 'cocuktur, yalandir hayaldir' deyip Yok sayarsa Bir sey duzelmez. Sorunlari konusmak yeri ne Yok sayarak olmadigina inaniyoruz malesef..
Yine eğitim diyerek başlayayım ben yine. Küçüklükten beri gerekli cinsel eğitim verilmeli. Ama çocuk olaylarında zaten psikolojik bir durum söz konusu oluyor. Bunun belirli yaslarda yapılan psikolojik kontrollerle tespit edilmesi lazım ve gerekli tedavinin uygulanması lazım. Bütün bunlara rağmen tecavüz eden insanlar hadım edilmeli bence. Öldürdü ise idam kesinlikle. Ben zaten insan öldüren bir insanın yaşama hakkı olduğunu düşünmüyorum.
Teknolojik ilerlemeler, mahremiyeti parmak ucuna indirgemistir. Bu kolaylik, kotu zihniyetler icin kacinilmaz bir kolaylik olusturmustur. Haliyle bu keske olmasa desek de, olmaya devam edecektir. Egitim ve terbiye en onemli iki erdem tasi olarak, eksik kaldigi surece, teknoloji bu zihniyeti ummadiginiz kadar besleyecektir. Diye dusundum.
Bilinen bilinmeyinin % 1 dir belkide anadoluda bir köyde 3 çocuğa tecavüz edildi basına düşmedi bu sadece köyde olan sayı birde genelde neler oluyordur kim bilir. Yapılacak olan belli mahkemeler meşgul edilmemeli devlet gayri meşru mahkeme kurup öldürmeli ya da idam gelmeli gerçi içerde bir kısmı öldürülüyor ama yaşatılanlarda var
Kadın-Erkek kaynaşmalı, insanlar cinsel yokluğa sürüklenmemeli. Değerler eğitimi verilmeli, küçük yaşlardan itibaren insanlara olumlu değerler kazandırılmalı, herşeyden önce insan olmak öğretilmelidir. Pedofili ciddi suç ve hastalık olduğu gibi, aşırı önyargı yüzünden bu hastalar tedavi dahi olamıyor.
İnsanlar gitgide sapıtıyor. Pedofili, ensest almış başını gidiyor. Ve bunu normal görüyorlar. Sebep medya ve subliminal mesajlar olabilir bence. Yapmamız gereken normalleştirme çabalarını engellemek. En azından bu koulu yayınlar kaldırılmalı. Daha da önemlisi bunun basit bir şey olmadığını adalet göstermeli. Tecavüzcüler az biraz yatıp çıkarsa hiçbir şey bitmez.
Caydırıcı cezalar ilk yapılması gereken ( idam , hadım edilmek gibi) ama asıl çözüm yeterli ahlaki eğitimi yerleştirmek önemli olan İslami ve ahlaki eğitim şart evde okulda en önemlisi toplumda bunlar olmazsa caydırıcı cezalar da bir yere kadar gider sonrası yine hüsran olur
Çünkü tetikleyenler var! 6 yaş çocuk ile evlenilebilir diyenler var! öyle diyenleri görüyorlar işte normal sanıyorlar demek... caydırıcı ağır ceza şart.
Daha caydırıcı yaptırımlar uygulanmalı... Tecavüzcüsü elini kolunu sallayarak gezen bir çocuk bu ülkede nasıl güvende hisseder kendini? ya da kendini nasıl sevebilir? İnsanlara nasıl güvenebilir?
Bir insanı toplum eğitirse orda sıkıntı var demektir. Eğitim ailede başlar, aile ve devlet büyük önem arz ediyor, idam çözüm değil yamadır revizyon lazım
" sanal ortamda sapinliklarla basliyor bence sonra tacizler sonra hayvanlara. tecavuz. yetmeyip cocuklara insanlara.. ve biz herseye sessiz kaldikca hep. devam edicek..
herkeste hepimizde suç var ! anne-babada , ailelerde, ogretmenlerde, toplumda, hep bir şekilde yanlış kodlamalarla büyütüyor çocuklar. sonrası hepimiz icin tehlike !
Hadım edilmeli, yine taciz vs. Yapmaya kalkisirsa bu sefer de gozunu bile kirpamayacak derecede felç edilmeli. Öldürmemeli, süründürmeli. Böylesi daha acı verici ve ibretlik olacaktır.
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Günümüzde çocuklara yönelik tecavüz olaylarının artma sebebini nasıl değerlendiriyorsunuz nasıl önlem alınabilir?
En İyi Cevaplar