Avivasa Bireysel Emeklilik Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Benim bu sisteme katılalı 2. Ay oldu. Aylık 70-80 tl gibi bir ücret kesiyor maaştan. Sizce Faydalı Bir Sistem Midir? İçeride Biriken Parayı İstediğimiz Vakit Çekebiliyor Muyuz? Mesela 5. Aydayım acil para ihtiyacım oldu kesintisiz orada biriken parayı çekebilir miyim?
Avivasa Bireysel Emeklilik Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
Cevapla