Sizi devamlı işim var diyerek, yapacağınız bir etkinliği sürekli erteleyenler var mı? Ve böyle insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
#Kaytarış #Yatış #BaştanAtma #ZıpZıplık
#Kaytarış #Yatış #BaştanAtma #ZıpZıplık


Aha bu kişi benim ama başka türlü anlamıyolar akü son hafta sınavım var sürekli knka konuşalım kanka dışarı çıkarım kanka suraya gidek knka parti varmış sende gel telefonları açmıyorum artık valla afsfb hatta ss atardım da üşendim
taam taam inandım ben sana :D
Sildim birde azar yiyorum kızmayın bizim gibilere sgsghk
gençler çok sinirlendi. dd
yatıştırırsın sen agsgdg lys gecsin gitxem her yerr afdj
LYS geçer mi geçirir mi bilemiyorum. ss
Offffff büyük konuştunn ciğerimi parcaladın ustaaaaa
behrudar ol yeğenim
Yalan diyor diye düşünüyorum sirifsizin evladi =/
viy sirifsiz
Muhattap olmayalım artik onlan =/
yes diyorum :D
Tesekkurler benek 😄
rica ederim canımcım :D
Aşağıya bıraktığım görseldeki tepkiyi verir, bir daha da muhatap almam o zıpzıpı
49.media.tumblr.com/...m4kuh8SdrH1r1zqxto3_500.gif
en iyisi kanka bende seylemem bidaha :D
kolpaci çoğu
sagol knk
afiyet olsun
Cevap
7Cevap
Deliriyorum böyle tiplere durduk yere sohbeti bölüp ay şunı yapıcam falan diyor ama kulliyen yalan tabi. N eyapayım mami öldüreyim mi bunları 🤔
öldürme kendi hallerine bırak :D
Kendi hallerine bırak xd :D
uğraşmam
mesela 25 yıllık arkadaşım vardı hadi buluşalım sohbet edelim dediğimde işim var diyordu bende askıya aldım
buraya (istanbul'a) buluşalım diyor şimdi naza çekme bende bende işim var diyorum
ama benimki harbici
Ya gerçekten işi vardır ya da benden haz etmiyordur, başından savıyordur.
Isi var ise..
O etkinligi tek yaparim..
Vardi böyle biri cikardim hayatimdan.. :/
Baktım olmuyo uğraşmıyor şey ederim bende, olmuyorsa olmuyor benim daha çok işim var
Onu genelde. Bn cok yapiyorum ama bazen gercekden isim oluyor o an uygun olmuyorum
aynısını bende yapıcam görcek günün diyorum ve yapıyorum
gercekten sinir bozucu oluyolat boyle insnalar anladik isiniz var surekli hava atmayin😅
uyuz oluyorum abi Hayır yani ne işin var. ne işin varsan banada söyle allah allah
Bir olur iki olur üçüncüye onsuz yaparım
İhtimali hiçe sayanlardandir 😂😂😁
ben öyleyim ya bir şey düşünmeyin
Cumhurbaşkanı mısın a. m. k? Derim.
gicik oluorum sanki dunyayi kurtaricak
İkinci teklif etmem böyle diyen insanlara
Tamam diyorum vardir belki kim bilir
bir süre sonra bendr bırakırım
ilgilenmiyorum
hadi işine o zaman
Yalan bence hikaye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar