Çalışan insanlar neden hep kendilerini bir şey sanıyorlar?

Biriyle konuşmak istesem yok çok yorgunum, yok çok işim var sen çalışmadığın için anlamıyorsun falan diyor, hep bir havalar, bir tavırlar, küçümsemeler, bir insan oturup konuşmak için 5-10 dakika ayıramaz mı, herkesin bir bahanesi var, insan istese herşeyi yapar, o kadar da değil yani, çalışmıyor olabilirim ama aptal da değilim iş bahanesi ile beni aptal yerine koymaya çalışıyorlar. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, haksız mıyım?

Çalışan insanlar neden hep kendilerini bir şey sanıyorlar?
Cevapla