Bugün 70 kişiyle telefonda konuştuysam 30u ba bsnin ne olduğunu bilmiyordu :D
Ba bs yaparken ben 😂😂

Ba bs yaparken ben 😂😂

Şu anda mercedese binen ve lüks villalarda oturanların çoğu vergisiz kazanç sonucu onlara sahipler.. Çünkü kazançlarını tam ibraz etmedikleri için.. Yazlığın emlak vergisine geçerli fiyatı 30 bin tl görünüyor ancak ev satıldığı zaman 1 milyondan satılıyor. Hani nerde mutabakat?
Haklısınız
bılmem ne kı acaba ayrıca hayırlı ramazanların olsun ınşallah
Teşekkür ederim seninde nasılsın görüşmeyeli :)
Evlilik yok mu bu senede :))
Ramazan bir bitsinde fal bakalım ya bende sana sallarım bir seyler belki yenge falan görürüm :D
Kankim anlattığı için biliyorum😍
@Hesapsızınablasi sizi de sahalara alalım. Alanınızı konuşturun efendim 😜😁
Telefonda konusuruz burda reklam olmayalım simdi :D
Zaten ablamin sana soracaklari vardi. Yarın ararim yine 🙋😊
Yarın akşam iftardayım geç gelmezsem konusuruz olmadi diger gün kesin konusuruz ☺
Merak ettim boyle diyince ne soracak ki acaba 😄😄
🙊Anlamiyorum ki sizin sorularinizi
Tamam biz aramizda hallederiz selam söyle :D
Aleykum selam❤
Cevap
3Cevap
Bende bilmiyorum ne ki acaba
bende bilmiyorum ne o :)
Muhasebeci değilse nereden bilsin
O ne.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar