Bir yarı Konyalı olarak sana şunu diyebilirim ki giyemezsin oranın insanı tam olarak bunlara alışık değiller hala dar pantolon bile giyen arkandan bakıp sana seslenecek iğrenç insanlar bulunuyor tıpkı her yerde olduğu gibi ama yok benim için önemli değil ben bir daha ne zman görcm ki onları diyosan da tamam biz mezuniyette elbise giydik yoldan gelip geçen herkes nerdeyse ıslık calmisti benim için rahatsızlık verici
İşte aman çokta takma ya o tipleri konuşan konuşsun zaten her şekilde insanlara malzeme oluyo illa kapansan da bu sefer tesetturune laf ederler sen olduğun gibi ol
Ben Konya'da yasiyorum. Nerde olduğunun farkında ol ve edeplice giyin. bir taraflarını açarak eline bir halt geçmiyor. Ailen izin verdi diye bu kadar açık giyinmemelisin. Sen ilerde ailem izin verdi diye her seyi yaparsin!! Kendine gel.
Seviyeli yorum yapabilrdin böyle giyinmekle kötü kadın mı oluyorum sence bu bir tarz sen giymeyebilirsin ama her giyene bu gözle bakamazsın bilemdiğim için Konya yı sordum zaten giymedim de giymeden önce sordum değl mi nedne bu tepki? Yanlış anlama sakın Konyada yaşıyorsan tanımak bile isterim seni :)
Sana boyle giyinirsen kötü kadın gözüyle bakarım ya da bakmam demedim. Ama bu şehirde böyle giyinemezsin. Sadece senin iyiliğin için ;yani ailen izin verdi diye nerde olursan ol böyle giyinme. İnsanlar cidden güvenilir değil. İnsallah tanışırız birgün neden olmasın:)
Ailen izin verdi diye herşeyi yaparsın demeseydin keşke ya benim yaşayışım ailem böyle yetiştirdi beni bu şekilde doğruya gidemem ki demi hemen yargılama beni :) hem dedğm gibi koynaayayeni tanışındık bir arkdşa da ihtyacı yok değil :)
Ailen seni boyle yetiştirmiş olabilir. Ama hani izin verdi diye de bu kadar giyme. Sert çıkışıma takılma bu kadar ya. Ben anlık sinirlenirim :) Ama burası Konya inan böyle giyinemezsin. Ha giyenler hiç mi yok? Var ama nadir. Sen de giyme derim :)
Canım bende böyle tarzim sen ne istersen onu giyebilirsin kimse karisamaz yani ben giyerdim ama tatilde giyiyorum hava sıcak olduğu için ama giyilir yazın korkma
Ben Konyaya 2 kere gittim şort ve kisa tshirt giydim yani kollarimi kaldirinca begobegim azcık görünür şekilde buna benzer şeyler giydim ama pek hoş karsilanmadi açıkçası sanki karsilarinda ayı oynuyo gibi baktılar ama antalyada öyle değil ama o kadar değilde biraz uzun giyebilirsin yani şort yerine kot olabilir üst askılı olabilir sonucta
Anladım canım valla yorumlar beni korkuttu gerçekten. bu arada göbek dekolteye bende bayılıyorum ya valla baksalarda bakmasalarda giyicem gerçekten :) peki senin fiziğin nasıl ince belli misin göbek gözüknce hoş oluyormu :)
bu yaz için hem konyayı bilyrsun hemde modadan anadığın en azındna zevkne güveniyorum o yuzden alışerişlerimde stilistim olmanı istyrm bu yaz içn 3000 tl ayırdım alışveriş içn ve ailem artık isetedğimi giymeme izin veryo kırmazsna beni sevnrm :)
Canım benim ama Konyada böyle şeyler bulunmaz antalyada bile bulamadım ben internetten alıyorum hadi stilstin oldun diyelim ben Konyaya çalıştığım için yani sağlık çalıştığım için 1 ay iznim var nasıl yapicaz
dar pantolon mu kız oha be gyiyorum şu an bakıyolar mı bunada yo kartık e ben bir etek ya da askılı giysem ne olcak işin kötü yanı dışarıda ki en açık insan kot pantolon ve tişört giyiyo düşnsene sıcakta bile :/
Bireysel olrk kıayfetlerle ilgili bikaç sorum olcak sana görşlern bana çok şey katacak emin ol ister burdan sorayım ister mesajdan ordn daha rahat olur
Ankara da yaşıyorum konyaya iş seyehati için gidip geldim bu kıyafeti rüyanda görurusun daha mutasip giyinip gittigim halde bay bayan yani bayan da bak ilk insan görenler gibi baktılar konya bu konuda Ankara gibi değil zor öleceğini gözle bile tacize maruz kalacağını belirteyim yine de tercih senin
Çok ilginç ama tahmn etmiştim ya ben göbek dekolteden falan vazgeçemem ki o damı tepki görür ve sen ne giymiştin geldğinde konyada gördüğün en açık kız nasıldı
Konyada genelde kapalı idi kızlar açık pek dikkat etmedim yaz ayı idi ama başı açık uzun kollu ince badi ile gelen bile vardı ki ben göbek dekoltesi giymem dar paça kumaş pantalon vardı üzerine sifon gömlek topluklu ayakkabı ona bile bon bon baktilar
En İyi Cevaplar