Feminist kadınlar erkeklerden değil ataerkil sisteme ve kadınlara kendi haklarını almalarına kısıt koyan erkeklere karşıdırlar. Yani çok doğal bir durum aslında, herkes hakkı olanı almak ister ve bundan daha doğal bir istek olabilir mi? Kadınların ve erkeklerin birbirlerinden üstün nitelikleri olabildiğini ancak haklar, paylaşımlar ve yaşantı anlamında tam bir eşitliğin olması gerektiğini düşünüyorsan feminist bir kadın seninle tabii ki anlaşacaktır. Bugün kadınlar da işgücüne katılım sağlıyor, neden evişlerini hala onlar yapsın, neden çocuklara sadece onlar baksın, veya neden onun cinselliğinin önemi olmasın, neden onlar da eşit işte çalıştığı halde eşit ücret almasın? Bunların aksi birer zulüm değil midir? Bunlar feminist bir kadının savunularıdır ve çok doğal şeylerdir. Gerisi senin düşünce dünyana kalmış...
Anlıyorum, o noktada demek ki kadınların da feminizmin aslının ne olduğunu doğru anlaması gerekiyor. Ayrıca lezbiyenlik bir cinsel yönelimdir, bunda bir kötülük yok...
Toplumun düzeni onlardan dolayı bozuk. Evlilikler olmuyor. İsteyen istediğiyke yatmakta. Bunun adi özgürlük. Boşanmalarının ana sebebi dik başlı olmaları.
bende bizzat feminist biri olarak feminist insanlarla muhattap olduğumdan dolayı sana katılmıyorum. sana öyleleri denk gelmişse herkesin egoist olduğu anlamına gelmez
En İyi Cevaplar