Ataerkil ilişki sevip aynı zamanda feminist olunabilir mi?

Bunun uzak ihtimal olduğunu biliyorum ama bunun gerçekleşmiş olması o kadına feminist denmesini imkansız hale getirir mi?
Bu belki şöyle olmuş olabilir:
Kadın önceleri hiç feminist değildir. Bildiğin ataerkil ilişkilerde daha rahat ediyordur. Erkeğin sorumluluk alıp, otoritesini de kurma eğiliminden hoşlanıyor ve böyle kendisini daha güvende hissediyordur. Hatta eşitlikçi erkekler belki tam erkek gibi gelmiyordur.
Sonra kadın feminizm ile tanışır ve bu ideolojinin söyledikleri mantıklı gelir ve kadın kendisine feminist der.
Ama erkeklerle ilgili duyguları değişmiyorsa; yani hala koruyan, kollayan ve bunu otoriteye çevirip kadını yöneten; kurallar ve yasaklar koyabilen erkekleri daha erkeksi buluyor ve bu tür erkeklerin üstünlüğünün hissedildiği ilişkilerde kendisini daha rahat hissetmeye devam ediyordur.
Bu kadın aklıyla benimsediği femniist fikirlerine rağmen bu yaşam şekli sebebiyle onun için "feminist değil aslında" mı demek lazım yoksa ne alakası var kendi rızasıyla erkeğinin otoritesini ve bu otoritenin sağladığı konforu tercih etmiş mi demek gerekir.

Ataerkil ilişki sevip aynı zamanda feminist olunabilir mi?
Cevapla