Kızlar sorum size! Tüylerimi aldıktan sonra hep iz kalıyor ve delik delik görünüyor!

Epilasyon yapıyorum, ağdayı da bacak hariç beceremiyorum. Kuaföre de para veresim yok... Nedendir bu izler ya? Geçirmenin bir yolu yok mu :S
Kızlar sorum size! Tüylerimi aldıktan sonra hep iz kalıyor ve delik delik görünüyor!
Cevapla