instagramda bir arkadasim davetiyesini paylasmis. Bunu goren herkes davetlidir. yok efendim gormedim duymadim cagirmadin demeyin diye altina da not dusmus. Siz olsaniz gider misiniz? beni ozellikle arasin ya da davetiyesini yollasin isterim acikcasi. Diger turlu cok onemsiz hissettiriyor bence. Paylaşımı gormezsen gelmesen de olur gibi değil mi?
En çok özen gösterdiğim durumdur. Asla facebook veya instagramda paylaşılan düğün etkinliğine gitmem. Telefonundaki tüm kişileri aramak 1 saatini almaz. Oturup aramak zor mu geliyor derim, kırılırımda. Böyle yapan arkadaşlarımın düğününe asla katılmadımda.
tirsaklık değil yaşama sevinci bu :D bak hep mutsuz insanlar genelde hemen evleniyor çünkü birşeylerinin eksik olduğunu düşünüyorlar ya da başarısız insanlar ben tırsak değilim ben deli değilim sjsj :D
degilim ama korkakta degilim asil basarisiz insan evlilikten korkandir bnce. iletişim hepimizin sorunu bu zamanda, bir iliskiyi omur boyunca yurutebilmek kolay iş değildir o yuzden basarisiz olacagini dusunen korkar aslinda..
zamanla cogu arkadasin evleneck ve cift olarak esli gorusmeye baslayacaksiniz zaten bekar tek takilabilecek arkadasin kalmayacak zaten onu sikinti yapma. evli arkadaslarinla tek de gorusebilirsin tabi ki o kadarda kisitlanmamali ama gittigin girdigin ortam onemli😉 sorumluluk zaten evliligin temeli yani olmazsa olmaz 😃
olabilir eğitim hayatıma bağlı ben bu hız da gidersem şu an burada yaşım 20 gösteriyor bir ay sonra 21 im daha üniye yeni gireceğim hatta o bolumu bile değiştirebilirim yüksek lisanstır odur budur yaş 30 u bulabilir 32 filan uygun gibi :D
daha önce bir çok kıza yaşam koçluğu yapmıştım :D en sonuncusu evlendi bile :D ama bana ilk defa oluyor ne olacak peki şimdi senin beni reelde bulman gerekiyor maaş filanda verecekmiyim :D sjsj
o zaman işveren soruları sormalıyım ankarada mı ikamet ediyorsunuz? askerlik pardon o erkekler içindi: D tecrübeniz var mı daha önce ve neden bizim firmamız ssjsj :D
bizim isimizde mekan onemli degil atlar gelirim bn haftada 5sehir geziyorum bu is icin. referanslarimla gorusebilirsiniz memnun kalmazsaniz para iadem var😄
Tanıdığım biri bu şekilde davet ediyorsa, gitmem, tabii ki. Sosyal medya kullanmak zorunda değilim ki. Onun o davetini görmek zorunda değilim. Özel olarak çağırmadıktan sonra, ne anlamı var? -Gecen bol olsun.-
aramayabilirde yazarken yanlış yazmışım arayabilir ya da mesaj atabilir diyecektim. Bencede yakın arkadaşlar aranabilirdi. Karşıdakinin tutumuna bağlı biraz böyle şeyleri önemsiz görüyorsa yani belli bir şey duyan gelsin kafasındaysa anlamayabilir yani sana kırıcı gelir ama o farkında değildir durumun
Giderim tabiki. Ama sana gelen davetteki açıklama bölümü "tahrik edici" olmuş😃 Biraz ukalalık var orda. Değişen zaman değişen alışkanlıklar gerektiriyor..
En İyi Cevaplar