Mutlu evlilik çok mu az yoksa mutsuz evlilik çok mu fazla?

Mutlu evlilik çok mu az gerçekten?

Son zamanlardan etraftan,KS'den gördüğüm duyduğum o kadar çok olumsuz şey var ki;evlilik hakkında tereddüt etmeye başladım bile.

Kendi anne-babamın iyi bir evlilikleri var,ufak tefek sorunlar oluyor ama hala birbirlerini sevdiklerini düşünüyorum.Teyzemle eşinin de evliliği iyi,az çok bildiğim kişiler bunlar.Evli olan arkadaşlarımdan da çok mutlu olanlar var gerçi çoğu cicim aylarında ama.

Hani hemen evleneyim derdin de değilim daha yıllar var ama bir endişe aldı ki beni.

Evlen-boşan evlen-boşan da olmaz,çocuk oyuncağı değil yani.Ama etraftan da çok duyar oldum mutsuz evlilikleri,her gün kavga gürültü sevgi kaybolmuş öyle alışkanlıktan yahut boşanmak istememekten devam eden...

Mutlu evlilik çok mu az yoksa mutsuz evlilik çok mu fazla?
Mutlu evlilik çok mu az yoksa mutsuz evlilik çok mu fazla?
Cevapla