Sizce hangisini oynamalıyım?
sims3
sims4
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sims 3te bazi ozellikler daha fazla gibi hissettim ben. En basitinden kumaş desen secenekleri Sims4te sınırlı. Ama Sims4 daha gercege yakın hatlarda sim olusturulmasina olanak veriyor.
Cevap
2Cevap
ikisi de birbirinden iyi.
İngilizce varsa 4
Süper mario
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar