Çalışarak zengin olunsaydı en zengin kimler olurdu?

"Aşağıda ölüm var, yukarıda açlık. aşağıdaki ölüm olasılık, yukarıdaki açlık kesin" demişti Zonguldak'ta bir madenci.

Yaşamlarını tehlikeye atarak yerin binlerce metre altında çalışan insanlar asgari ücret alabilmek için 8-10 saat arasında çalışırken; günlük çalışma süresi 1 saati ancak bulan imamlar 4 bin liraya yakın maaş alıyorlar.
Alıntı

Neden gelir adaletsizliği var neden? Geçen Cuma Namazında imam ın biri : Cemaat çocuklarınıza söyleyin okullarda seçmeli ders olarak din kültürünü seçsinler dersleri giremiyoruz diyor. Oysa ki binlerce atanmamış öğrenmek varken sen kalkıp imam olarak bunu diyorsun. Ben de Müslümanım ama bu gelir düzensizliği hiçbir kitapta, dinde yazmaz. Ve kaldı ki imamların çoğu zaten ek iş yapıyor. Namazı kıldırır kıldırmaz çoğu kaçıp ek işleri olan dükkanlarını gidiyor. Ya bu madenciler ne yapsın?
Bu sadece bir örnek tabi ki gelir adaletsizliği her yerde var. Amacım imamları karalamak değil.
Çalışarak zengin olunsaydı en zengin kimler olurdu?




Çalışarak zengin olunsaydı en zengin kimler olurdu?
Cevapla