Her zaman prenses kalan kızlar neden ağlamaz? Neden ki bu? :/ Bu gün kankam dedi ki; Ben ağlamıyorum, daima prenses kalanların gözünden yaş gelmez. Peki neden ağlamıyorlarmış? 🤔
Prenseslikle bir alaka kuramadım. Herkes ağlar. Sadece bazıları açık, bazıları gizli ağlar. Hüznünü başkasına göstermeyen kadın prenses midir bilemicem ama iyidir 😄
Ya yalan o. Benden ala prenses yok ama bende ağlarım ara sıra gizlice. Çünkü açık açık ağlamak güçsüzlük belirtisi. Ya da biri görecek neden ağlıyorsun diyecek anlatmak zorunda kalacağım böylelikle zayıf noktamı görecek ve beni ordan vuracak. O yüzden size tavsiyem kimseye ağlamayın!!!
Daima nasıl piremses kalınıyomuşsa. Vallahi insan gün geliyo kül kedisinden bok hale dönüyo. O zaman boktan çıkmak için ben prensesim diyemiyosun. Kankanın ego tavan yapmış
Demek ki ben prensim. Çünküsü hönküre sümküre ağlıyorum shsh 😂😂
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Benim bir arkadaşım hiç ağlamıyor ağlatamıyormuş ki araştırmalara göre ağlayamayan insanlar zayıf karakterli oluyormuş... Ve arkadaşımla prenseslik arasında bir bağlantı kuramadım😂
En İyi Cevaplar