Arkadaşım lezbiyen mi ya da biseksüel mi nasıl anlarım?

Kızın yanında kendimi bir tuhaf hissediyorum.. Bu tuhaf duyguyu diğer kız arkadaşlarımla yaşamıyorum.. Sanki kızda birşey varmış gibi.. Kız sarışın kıvırcık saçlı, mavi gözlü uzun boylu, kibar, iyi niyetli bir kız.. Normalde sarışın kızlar diğer kızlara karşı kibirli davranır.. ya da bir şekilde sidik yarıştırır.. Bu hep böyledir kadınlar arasında.. Aslında kızın yanında kendimi çirkin hissediyorum onunla kendimi kıyasladığımda koyu renk saçlı koyu renk gözlü ve orta boyluyum.. Eleştirip tartışırlar, fikir verirler, hatta yargılayıp dedikodu ederler normalde diğer kız arkadaşlarım.. normal olan budur di mi? Ama kız hiç eleştirmiyor.. bir de sanki bir hayranlık var gibi kızda bana karşı.. tam emin olamıyorum.. bu tuhafıma gidiyor.. Çünkü normalde bir kadın diğerine hayranlık duyuyorsa onu aynı zamanda kıskanıyordur, elindekileri elde etmeye çalışır yani.. bu kızda bunu hiç sezmiyorum.. hatta tuhaf gelecek ama kızla görüştükten sonra içimde ya ben erkek filan mıyım.. o kadar kaba ve çirkin miyim.. ya da fazla mı erkeksiyim, yeterince kadınsı değil miyim gibi şüpheler oluşuyor.. Ama kızın erkek arkadaşı vardı.. bahsetmişti bir ara.. benim de var.. gerçi şu aralar durumumuz karışık ama.. sadece basit kız filan diye düşünmesin diye yanaşmıyorum çocuğa.. bir de öyle çok makyaj yapan ya da açık giyinen biri değilimdir.. erkek arkadaşım biraz muhafazakardır biraz da maçoluk var kendisinde ama ben memnunum onunla.. Nasıl anlarım ben bu kızın lezbiyen, biseksüel filan olup olmadığını? Direkt soramam da ayıp olur? Bana birisi böyle bir soru sorsa manyak mısın filan derim, çok tanımadığım biriyse korkarım.. zaten yıllardır tanıdığım yakın arkadaşlarımla böyle bir sorun yaşamam da, bu kızla arada sırada görüşüyoruz..
Arkadaşım lezbiyen mi ya da biseksüel mi nasıl anlarım?
Cevapla