Bizim askerlerimiz gerçekten şehit oluyor mu?

Kesinlikle polemik yaratmak istemiyorum sadece merak ettiğim şu: Şehitlik Allah adına yapılan savaşta ölenlere verilen bir mertebe değil midir? Ve şehit olmak için müslüman olmak gerekmez mi? Biz terörle vatan millet adına savaşmıyor muyuz ve ölen askerlerin dinin bilmeden hepsini şehit ilan ediyoruz hiç mi yok içlerinde hristiyan ya da dinsiz olan? Amaç halkı mı rahatlatmak yoksa ben mi eksik biliyorum bazı şeyleri?
Bizim askerlerimiz gerçekten şehit oluyor mu?
Cevapla