Bu bölümlerde elle çizim yapmak gerekli mi, zorunlu mu?

Merhaba,

Gelecek yıl tercih yapacağım.Bölüm olarak Reklamcılık,İletişim Tasarımı,Medya ve Görsel Sanatlar'ı istiyorum.Özellikle Koç Üniversitesi Medya ve Görsel Sanatlar'ı hedefliyorum.Ancak ne kadar araştırsamda bu bölümleri okurken elle çizim yapmam gereken dersler olacak mı anlayamadım.Reklamcılık vs yani bahsettiğim bölümleri okurken elle çizim yapmak şart mı? Bu bölümleri okuyan/mezun arkadaşlar varsa sormak istediklerim var bunun gibi.Cevaplanırsa çok mutlu olurum.
Bu bölümlerde elle çizim yapmak gerekli mi, zorunlu mu?
Cevapla