Erkekler ve kızlar neden arkadaş olarak kalamıyor?

İki cinsin aşırı samimiyeti sonucunda -genel olarak- bir taraf karşı cinsine karşı bir şeyler hissetmeye başlıyor. Bu durum erkekler tarafından daha sık yaşanıyor gibime geliyor.
Peki neden bu durum böyle bir hal alıyor. Neden arkadaş olarak kalınamıyor. İstisnaları var elbette ama istisnalar kaideyi bozmaz.
Erkekler ve kızlar neden arkadaş olarak kalamıyor?
#Rodion #Romanoviç #Raskølnikov


Erkekler ve kızlar neden arkadaş olarak kalamıyor?
Cevapla