Gittikçe gerizekalı olduğumu hissetmeye başladım sjdkck?

Önceden insanlar beni çok severdi çünkü komiktim muhabbetim iyiydi kendimi hep sevdirirdim vazgeçilmez olurdum genelde. Şu anda sevgilim var ve ister istemez çevremdeki insanlar da 1 adım uzak duruyor nasılsa sevgilisiyledir düşüncesiyle. Şu an başıma çok kötü bisey gelse sevgilim dışında anlatabileceğim tek bir dostum yok. Ayrıca muhabbetim de eskisi gibi sarmıyor hatta artık konuşamıyorum bile dilim dönmüyor lan. Telaffuz sorunu yaşıyorum sanırım. Ortamlarda hep sessizim böylesi birini de kimse çağırmıyor yani. Komiktim önceden şimdi ağzımı açsam saçma sapan seyler söylüyorum rezil ediyorum kendimi. Yardım edin bana eskisi gibi kendimi sevdiren muhabbeti iyi olan komik biri haline gelmek istiyorum 😔😔
Güncellemeler
+1 yıl
Çok sıkıcı biri gibi hissediyorum bunu aşmak istiyorum hiç esnek değilim
Gittikçe gerizekalı olduğumu hissetmeye başladım sjdkck?
Cevapla