Önceden insanlar beni çok severdi çünkü komiktim muhabbetim iyiydi kendimi hep sevdirirdim vazgeçilmez olurdum genelde. Şu anda sevgilim var ve ister istemez çevremdeki insanlar da 1 adım uzak duruyor nasılsa sevgilisiyledir düşüncesiyle. Şu an başıma çok kötü bisey gelse sevgilim dışında anlatabileceğim tek bir dostum yok. Ayrıca muhabbetim de eskisi gibi sarmıyor hatta artık konuşamıyorum bile dilim dönmüyor lan. Telaffuz sorunu yaşıyorum sanırım. Ortamlarda hep sessizim böylesi birini de kimse çağırmıyor yani. Komiktim önceden şimdi ağzımı açsam saçma sapan seyler söylüyorum rezil ediyorum kendimi. Yardım edin bana eskisi gibi kendimi sevdiren muhabbeti iyi olan komik biri haline gelmek istiyorum 😔😔
Güncellemeler
+1 yıl
Çok sıkıcı biri gibi hissediyorum bunu aşmak istiyorum hiç esnek değilim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar