Afganistan'da görev yapan kadın asker, şimdilerde modellik yapıyor. Kadınların askere alınmasına ne diyorsunuz?

Mesela böyle hanımlar alınacaksa ben sanmıyorum ülkede dirlik düzen kalacağını :)
Afganistan'da görev yapan kadın asker, şimdilerde modellik yapıyor. Kadınların askere alınmasına ne diyorsunuz?
Ne kızlar sevgililerini askere gönderir, ne erkekler askerlikten bir şey anlar :) Ne dersiniz? Sizce kızlar da askere alınmalı mı?

Afganistan'da görev yapan kadın asker, şimdilerde modellik yapıyor. Kadınların askere alınmasına ne diyorsunuz?
Cevapla