Bu kızı gerçekten anlayamıyorum ben... Kısacası bu kıza gönlüm var, ve kendisi biliyor. Fakat en son kendisi iletişimi kesmeye gereksiz yere engeller çapasından tartışarak bir senedir konuşmuyoruz. Birbirimizi engeledik ve halada öyleyiz. Bana arkadaş kardeş söyleyen kız o zamanlar, şimdi ise bunu yapması ne ala? Ölçmeye mi çalışıyor
En İyi Cevaplar