Motosiklet kullanan erkekler hakkında ki düşünceleriniz neler bir albenisi oluyo mu havası var mı sizce?











Deri ceket ve bot hele hele ki kaliteli motoru olmayanların fakir olduvunu1 düşünüyorum
siyah hız motoru
siyah deri ceket
dalgalı saçlar
off off...
ayneenn
Aynen ben soracaktım sana nasipmiş 🙂
Cevap
0Cevap
eh işte.. motorun daha çok albenisi oluyo bence..😂
bende vosvoscu olucam.. albenisi ne durumdadır sence..😂
vosvosun otobüs şekline benzeyenleri var ya.. alıcaksın onu karavana çevireceksin.. şehir şehir dolaşacaksım..😂
manyak o kadar da değildir heralde..😂😂
çok cool ve çekici
Araba tercihim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar