benim birçok var; hobbit, pschokiller, claret red, yumuşak g... gibi.
ya sizinkilere?
ya sizinkilere?
Bana çok lakap takan oldu psiko , arıza , trafo benimde çok lakap taktığım oldu kemirgen ,
kartuç , poşet , gevşek diye
Lakap takmadığım arkadaşım yok 😂😂
gay, çikolata Gözlüm!,
heja bunlar 😂
güzel :)
rica ederim :)
Lakap kullanımından hoşlanmıyorum
peki
Cevap
6Cevap
:D Husky, Lufy, Zoro, Sanji :D sapık olan bir arkadaşıma tabi :D :D :D
tamam tamam
evet genelde arıza derim rahatsız derim o anlar kendisine hitap ettiğimi
:):)
Topitop
Lolipop
A. m suyu
Sert skr
😅😅
kaz , kara bacaklı, ismo , Kurt, çöp
:):)
Cukka 👤
güzel.
Küçük Hanımefendi.
güzel :)
Var herkese takarim
😄😄
G. ?
yumuşak g işte sadece ğ bu harfi yazmıyorum
adamın dibi
hayır o kız
wht?
anlamazsın.
Seni ruh hastası lanet federal
tamam.
nefret
cevap vereceğin soru dışında her şeyi sordun. taktığın lâkâp var mı, varsa ne?
Yazdım
nereye
Manyak yukarı bak
seni ruh hastası lanet federal mi
hahaha dedim şu an. adamın dibi dedim
ne bileyim ben. müneccim miyim.
muneccim bilmem nesi 😁
keser misin.
kırıldım
cam mısın?
pencere Nerede
arkamdaki duvarda.
hazırla
açtım gel atla. ben senden önce atlayacagim için sorun yok.
Oraya düşerim ama
düş ne olacak sanki
Ben ölmem seni gömerim
büyük bir zevkle yapacağını biliyorum.
Çok severim
belli.
huh
huh ne
Bende kalsın
küfür mü ediyorsun sövüyor musun onu söyle
ısrar etme lütfen
tamam
Aferin
kes.
kezo gibi bir kız oldun çıktın aferin devam
tamam. .
Son
tabi
Tabii
sihirli kelime?
öl Çok yaşa
olmadı
pls
türkçesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar