
- Toplumdan izole olan içine kapanın bireylerin, daha zeki olduğu görüşüne katılıyor musun?
Öneri Bence: https://www.kizlarsoruyor.com/toplum-sosyal-iliskiler/a89418-sosyal-fobisi-olanlar-icin-altin-niteliginde-tavsiyeler



Olabilir de olmayabilir de.
Tamamen aldığı eğitim üzerinde kendini Yetiştirme tarzına bağlı.
Zeki olduğunu düşündüğüm insanlar oldu , tek bir hareket ile bütün zekası yerler de.
Söylemlerimden dolayı pek geçinilebilir insan değilim , aslında söylemler değil insanların duymak istediklerinden ziyade duymaya tahammül edemedikleri şeyleri kendi uslubumca söylediğim için. Çünkü birden çok mana içeren cümleler kuruyorum bu da pek anlaşılır olmuyor, onlar bilinç altında olanlari beyinlerinin oyunlarıyla kendilerine kabul ettiremiyor veya yakistiramiyor.
Benden bahsediyosun içime kapanık biriyim sosyal hayata uzağım kafam zehir gibidir herkes öyle der 😎😎😎
Bence içine kapanık bireyler zeki değil, zeki bireyler içine kapanıktır :)
Reelde sosyal, ks da asosyal olmayı tercih ediyorum :)
Eig için tercih ederim.
Teşekkür olacak :D :D
Efsane bir teşekkür oldu :D
Cevap
16Cevap
Belki de hiç bir şey bilmediğinden dolayı, cool görünme maksadıyla susuyordur. Bir de böyle düşünmek lazım, fakat yine de genel olarak katılıyorum. Gerçi zekadan ne anladığımız da önemli bir faktör bu durumda.
Bu düşünceye katiliyorum toplumdan izole edilmiş bireyler daha zekidir mesela üstün zekali cocuklarla diğer çocuklar oyun oynamazlar onlari anlamadiklari için bu durum üstün zekali çocukların içine kapanık bireyler olmalarina neden olur
Katılıyorum tabii ki. Gün yüzüne çıkmamış cevherler saklarlar içinde.
hayır ben bu görüşe katılmıyorum.
zeki bireylerde içine kapanma daha sık görülebilir dersen inanabilirim ama içine kapanık bireyler daha zeki dersen kabul etmem.
Ben katılmıyorum tamam içine kapanıktır herşeyi içinde yaşar ama bence her insan zekidir sadece kullanmasını bilmek önemlidir her insana Allah beyin vermiş sonuçta...
sanat konusunda iyiler ama daha zeki olduklarını düşünmüyorum kardeşim..
her içine kapanık, izole tip zekiolsaydı buradaki çoğu insan da zeki olurdu.
zekayı anlamak öyle kolay değil.
Ben içine kapanik biriyim zeki olduğumu bilmiyordum 😅
Asosyal misin benim gibi?
İçine kapanıklık başka bir şey de az konuşan insan zekidir buna katılırım. :D
Olabilir. Çünkü onlar hiç kimsenin etkisinde kalmada düşünürler.
Farklı zeka türleri var. O yüzden kimse bütün konularda mükemmel değildir bence.
Katılmıyorum. Her içine kapanık insan zeki değildir.
Sessiz olan insanın düşünceleri de derindir. Bende zeki oldukları kanaatindeyim
Kendilerini toplumdan soyutladikları icin bayagi zekiler bence. Olabilir yani 😀
Sağdaki sapıtan benim. Kusura bakmayın, çok içmişim.
Kendini tamamen insanlardan uzaklastirmak da gerekmez. Dozunda iyidir :)
Ewet daha zekidirler cunku gorusunu belirtseler yanlis anlasilir duygusuna sahiptirler ondan susarlar!!!
Reis soruyu bosver de gifi sonuna kadar izledim. En sevdigim adamlardan harika bisey yapmissin :D
Bende içine kapanığım zeki değilim
hayır bence her şeyin zamanı var.
İçime kapanık biriyim ama pek sanmıyorum :))
Tam olarak emin olmasam da haklılık payı var.
Evet, sınıfımdaki birinden biliyorum
Tesekkurler o vakit 😑
Evet, katılıyorum.
Neden olmasın. Olabilir😊
Olabilir bilemiyorum ckg
Tabii ki evet
Her zaman değil.
Katılmıyorum.
olabilir
Değilim
Galiba öyle
Hayır
Zeki değilim
Olabilir.
Biraz
bence de
Katılıyorum
Hayır katılmıyorum
Sanmam
Katılıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar