Issız bir adada doğum gününüzde adada tek başınıza kalsaniz nasıl bir tepki verirsiniz?

Izleyenler belki hatirlarlar. Merve Oflaz'ın doğum günüydü. 4 yarışmacı vardı. Ödülü kazanan kişinin de 2 kişiyi yanında götürme hakkı vardı. İhsan da Merve'nin doğum günü olduğunu bilmesine rağmen onu ödüle goturmedi ve adada o geceyi yalnız geçirmesi için bıraktı.
Siz böyle bir durumda kalsaniz ne yapardınız?




Issız bir adada doğum gününüzde adada tek başınıza kalsaniz nasıl bir tepki verirsiniz?
Cevapla