Gerçekten ıssız adada bir başıma kalsam kendimi öldürmenin yollarını ararım. Nasıl olsa bir süre çabaladıktan sonra sıkılıp artık yaşamak istemeyeceğimin bilincinde olurum.
Survivor da 20 tane insan bir noktadan sonra yemek vermezlerse aç ölecek noktaya gelir.. ayni sekilde hayatta kslma programlari var discovery de malum iki sahsin.. 5 - 6 gunden fazla dayanamiyorlar ve kurtarma noktasina zar zor ac bilaç ulasiyorlar her seferinde. ki ozel egitimli adamlar bunlar.. biz siradan insanlar da muhtemelen 15 - 20 gun icinde ölür gideriz acliktan.. tatli su kaynagi ve meyve agaclari yoksa bu sure 5 - 10 gune inecektir.. robinson cruso filmindeki gibi olacagini dusunmuyorum yani pek de.. tuzak kurmak avlanmak vs bunlari bilen adamlarin da ac kaldiklarini goruyoruz tv de.. bilemiyorum. biz siradan insanlar ölür gideriz muhtemelen..
bir keresinde tv de izlediğiniz hayat da kalma programları sistemli ve kontrollü olarak yapılmakda amaçları insanlara birşeyler öğretmektir, faydalı programlar ama hiçbiri de gerçekden orda aç kalmıyor bizlere birşeyler öğretmek için seneryo yapıyorlar sonuçta onlarda kameralar ve ekip olmasa çok fazla yaşayamazlar denemeyi pek tavsiye etmem
Zaten iplikleri pazara cikti.. gorundukleri kadar bile dayanamiyorlar. Adam diyor ki. bu tepelerden bulusma noktasi köyünü goremiyorum.. pas gecersem hayatim tehlikeye girer.. elindeyse profesyonel dron var.. yukselt gokyuzune bir kac yuz metre.. bak kamerasindan.. bu kadar.. hep kolpa yani :) .. sonra diyor ki sonraki sahnede.. buldummm köyüü.. hay Allah nasil buldun acaba
Adaya düştüm ve hiç bir imkân yok dediniz farkındaysan, yaşmak için yaprak yersin en fazla başka ne olacaktı vardı da biz mi yemedik yaban tavuklar da vardır belki , onları yakalayıp ateşte pişirip yiyebilirim, tabi ateşi nerden bulcam yakicam oda büyük mesele filmlerde olur bunlar ancak 😄