"Sağ elin verdiğini sol el görmemelidir" sözüne katılıyor musunuz? Gizli yapılmayan iyilik, gerçekten iyilik sayılır mı?

Öyle bir hale geldik ki; insanlar ya gösteriş için iyilik yapıyor, ya da yaptığı iyiliği anlatma gereği duyuyor.
Yaptıklarını anlatan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Gizli yapılmayan iyilik, gerçekten iyilik sayılır mı?
"Sağ elin verdiğini sol el görmemelidir" sözüne katılıyor musunuz? Gizli yapılmayan iyilik, gerçekten iyilik sayılır mı?
"Sağ elin verdiğini sol el görmemelidir" sözüne katılıyor musunuz? Gizli yapılmayan iyilik, gerçekten iyilik sayılır mı?
Cevapla