Eşimin annesiyle kavga ettik eşimde küstü ne yapmam gerek?

Arkadaşlar eşim hamile anneside bizde kalıyor eşim karpuz aşerdi geçenin 4 ünde bende kalktım gittim mevsimide değil yani karpuzun şimdi baya arasamda bulamadım açık dükkan sayısıda az eve geldim anneside başımın etini yemeye başladı uykusuzum zaten işte bir karpuz bulamadık diye sen nasıl erkeksin karın aşeriyo bulamıyosun felan filen bende anne dedim napıyım yani karpuzmu yaratayım tövbe haşa bide cevap veriyo felan diyo 25 yaşında adamım anasını satıyım erkekliğimize felan laf ediliyo zaten o lafı dedikten sonra bende sinir katsayısı 500 oldu neyse dedim gittim uyudum geldi su döktü felan manyak karı kalk git karın aşeriyo felan dedim aşermesinide senide şimdi... terbiyesiz felan diyo bana 2-3 bağırdım gittim sonra annemlerde kalıyorum gitmedim eve sinirden ne yapmam gerek sizce arkadaşlar özürmü dilesemde dilemem yani ne yapayım sizce?
Eşimin annesiyle kavga ettik eşimde küstü ne yapmam gerek?
Cevapla