Sevgilim olmayınca boşlukta gibi hissediyorum ayrıldı örneğin şimdi boşluğa düştüm başkalarına yazıyorum normal mi?

konu sevip sevmeme değil arkadaşlar ilk affet falan diye yazdım cidden soğumuş geri dönüşü yok inatta bir bir kız zaten.
Ama bende sevgi açlığı var gibi hissediyorum yani biri beni sevmeli neden olur nasıl engellerim bunu bundan önce ki zamanda fark etmemiştim 6 senelik bir ilişkim oldu acaba ona mı alıştım ama düşünüyorum ondan önce de öyleydim galiba sevgi açlığı var bende nasıl baş ederim.
Sevgilim olmayınca boşlukta gibi hissediyorum ayrıldı örneğin şimdi boşluğa düştüm başkalarına yazıyorum normal mi?
Cevapla