konu sevip sevmeme değil arkadaşlar ilk affet falan diye yazdım cidden soğumuş geri dönüşü yok inatta bir bir kız zaten.
Ama bende sevgi açlığı var gibi hissediyorum yani biri beni sevmeli neden olur nasıl engellerim bunu bundan önce ki zamanda fark etmemiştim 6 senelik bir ilişkim oldu acaba ona mı alıştım ama düşünüyorum ondan önce de öyleydim galiba sevgi açlığı var bende nasıl baş ederim.
Ama bende sevgi açlığı var gibi hissediyorum yani biri beni sevmeli neden olur nasıl engellerim bunu bundan önce ki zamanda fark etmemiştim 6 senelik bir ilişkim oldu acaba ona mı alıştım ama düşünüyorum ondan önce de öyleydim galiba sevgi açlığı var bende nasıl baş ederim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar