Benim dostluklarımda ve aile bağlarımda vefa ya çok önem veririm. Vefasız insanların hayatımda yeri olamaz.






üzerimizde yansıtmadığımız binbir derde ragmen , sevinci acıyı bir arada yaşardık kimseye yansıtmadan yinede
Ayrılık sireni çalmasın dye titrer dururduk oysa
Belkide bütün çırpınışlarımız bir küçük huzur dilenişimizdendi
Endeksli değildik ne bugüne nede yarına
İç dünyamızda değişik bir heyecan hakimdi
Koynumuz mutlu ruyalarla dolup taşmış
İnancımızdan ödün vermeden
Göremedik asıl olanı
Umut etmek varken yolun ortasına bırakıldık kimi zaman
Çok doğru , çok teşekkür ederim, bu değerli yorumlarınız için.
Yüreği güzel kişiler hep ödün verir kendinden
Sizde Çok ödün vermişsiniz sanırım, gönülden yazıp dile getirmişsiniz
Evet karşılığında hep vefasızlık gördüm.
Üzülme
Kaybeden sen olmadın olmazsında
Çok sağolun.
Rica ederim
Eig mi vermezsen pişman olursun bak onuda demeden gecmiyeuim ☺️ 😒😛
Şaka Gibi oldumu acaba 🤔
İnşALLAH olmustur..
Peki eıg sizin
Canın sağ olsun ya 😔 ölesine güldürmererek bitirim istedim..
gönlünden kime vermek istiyorsan o olsın ☺️
Tesekkur ederimm
Yo siz hak ettiniz zaten eıg sizindir 😊
Tesekkur ederm ☺️
Ejih ben gidim bari ozaman
Misafirlik kısa olmalı herzaman...
Rica ederim, hayırlı geceler kardeşim.
İyi geceler dileriz ama ben abi oluyorum bu durumda 🤗
Peki abi derim bundan sonra
☺️ ..
Tesekkur ederim
Rica ederim
çok önemli bana 1 adım gelene ben 3 4 adım gıderım bana ıylıgı olmuş insana benım 3 ıylıhım olur bu daıma boyleydı
Bende böyle düşünüyorum kardeşim
malesef ıstısnalar da çıkabılıyor ama soğumam ona yol verırım sadece ayıklama işlemi.
Ben çok çabuk soğuyorum ve hayatımdan çıkarıyorum.
"Kula vefası olmayanın Hakk'a vefası olmaz" demiş Mevlana.. şu zamanda en fazla ihtiyaç duyduğumuz şey...
Çok doğru, teşekkürler 😊
😊😊
Rica ederim
birleşen göüller adlı filmi izle vefa ne demek anlarsın
Vefa nın ne olduğunu bilirim. Ayrıca tavsiye ettiğiniz film i izleyeceğim.
Cevap
12Cevap
en büyük vefasızlığı en yakınımdan gördüm onun yüzünden 30 yaşımdayım evliliği düşünemiyorum
Bilirim vefasız insanların yüzünden gerçekten çok sıkıntılı günler yaşadım. Allah karşınıza hayırlı birini çıkarsın İnşaallah
Rica ederim 😊
Hak edene herşey olunur vefalıda olunur ama hak edene
Şimdi bir semt adı Vefa...
Vefasız insanı kim neylesin. Vefasız olan arkadaşlarım oldu ama silip attım...
Vefa benim doğduğum mahalle gerçekten de vefalidir vefaliliar
Çok vefasizim dostlarıma karşı elimde değil içimden gelmiyor sanırım senin hayatın da hiç yerim olmaz
Göremediğim bir kavram
Vefa en önemli şey benim için
Vefadan önemlisi yok.
Vefa deger vermektir
Çok önemli...
vefa mı :D
malesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar