Yeni evli insanların sürekli misafirlik adı altında rahatsız edilmesi, anlayışlı bir eş ama çözümsüz sorunlar?

6 aylık evliyim, eşimin akrabaları çok fazla ve hep yakınında oturuyor. ben kamuda eşim özel sektörde çalışıyor. ikimizinde cumartesi pazarı var. düğünümüzü kendimiz yaptık. maddi problemlerimiz vardı biraz. hemen hemen çözdük bu problemi. ben eşimle biraz tatil yapma planlarına giriyorum ama maddiyata takılıyoruz borçlar devam ettiğinden. haftasonları sakin yerlere gidelim diyorum bu seferde eş dost akraba ziyaretlerine takılıyoruz. hafta içi zaten birbirimizi günde 2-3 saat anca görebiliyoruz. yemekti temizlikti çamaşırdı yetiştirmeye çalışıyorum ama yoruyor, iş arkadaşlarım evlendin bitik gözüküyorsun diyor. kendime eşime özel şeyler yaşamak ve planlamak için zaman ayıramıyorum. adepte olamadım tam. artık akraba ziyaretleri yapmak istemiyorum. ben kalabalık bir ailede büyümedim. akraba ziyaretleri diye birşey de yoktu çünkü sayı olarak çok azdık ama eşimde tam tersi. ve eşiminkiler sürekli gelip gidelim modunda hiçbiri de yeni evli demiyorlar. çok düşüncesizce değil mi? yakında oturuyoruz malesef. çok yakın bir arkadaşım vardı ama düğünümde yabancı gibi davrandı ben onun düğününde şehirdışlarına kadar çıktım o benim yanımda olmadı diye kırgındım. şimdi o arkadaşım evime gelmek istedi ve ben başka planım olduğundan bahsettim sürekli bahaneler buldum reddettim. eşimle ailesi sebebiyle çok tartışmalarımız oldu. bizi maddi açıdan kullanmaları ve özellikle beni, oğullarını bırakın gelininden maddi beklenti içine girmeleri sebebiyle. ben araya mesafe koymaya başladım. eşimde anlayış gösterdi. birbirimizi çok seviyoruz ama yalnız kalmaya ihtiyacımız var. dışardan kaynaklı problem istemiyorum. beni rahatsız eden huzurumu bozan şeylerden uzak durmak istiyorum. bu sebeple misafir kabul etmemeye başladım. ne arkadaşımı ne eşimin ailesini, eşimle boşanmaya gidecek kadar şiddetli kavgalarımız oldu. gözyaşlarıyla barıştık. biz ayrılamayız, çok seviyoruz. tam herşeyi düzelttik artık mutluyuz ikimiziz derken hop telefon eşimin abisi, size gelelim çaya demez mi..
Güncellemeler
+1 yıl
gözlerimiz ağlamaktan şişmiş vaziyetteydi. kabul edemezdik kimseyi eve. eşimde dışardayız dedi. 2 gün sonra eşim yine bu soruyu gündeme getirdi. abime ne deyim gelme mi? düşünün 6 ay olmuş evleneli, herkes 2-3 kez geldi evime. ben abisini de çağırdım. karısı kabul etmedi. cins bir eşi var. herkesle küs. bende telefonu bile yok. düğünüme dahi gelmedi eltim. ben küsmedim hava hoş bana uzak olsun. benim bunu reddetme hakkım yok mu? düğünüme bile gelmemiş (çocuk hasta diyerek). sdece nişana gelmişti
Yeni evli insanların sürekli misafirlik adı altında rahatsız edilmesi, anlayışlı bir eş ama çözümsüz sorunlar?
Cevapla