Park görevlisi sizi uyarsa ne yaparsınız?

Geçenlerde çimlerde oturuyorduk. Bacaklarımı uzatarak oturdum, sevgilim bacağıma yattı. Konuşuypruz falan. Eğilip öpmedim de garip olur diye. Ama park görevlisinin teki geldi uyardı bizi. "gençliğine yakışır şekilde davranın" diye. Neyse uğraşmayalım diyip doğrulduk. En masumundan bu şekil bile ahlak öğretme yetkisini veriyor mu? Her yer böyle kişilerle kaynamış.öpüşme yok. Daha önce de parkta otururken bir park görevlisi konuşmalarımızı dinlemiş arsızca, bize ahlak dersi vermeye kalktı. bir tanesine sinir olup sitem ettiğimdeyse "arkadaş güzelce uyarmış, iyi oturun diye, ne var bunda" dedi. Saçmalığa bakar mısınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Öpme yok, öpüşme yok. S. KİŞİN İSTERSENİZ diyorsunuz bu insanlar g. zekalı mısınız afedersiniz?
Park görevlisi sizi uyarsa ne yaparsınız?
Cevapla