Bursa Anadolu kız lisesi öğrencilerinden Ceyda Bilgin'in Bursa'da düzenlenen yarışmada 1. liği kazandığı resim.. 8 Mart Dünya Kadınlar gününe uygun bir çalışma olmuş kanımca...
Sizce bu çalışma "Kadına ve Çocuklara yönelik şiddet" yarışmasında birinciliği hak etmiş mi?
Resim sanatsql başariya sahip ve ulkemiz çapında haklı bir konu fakat her erkek kadına zulmetmez eğer gerçekten sevdiyse erkek her hatasından köpek gibi pişmanlık duyar eğer sadece kadını seks cihazı ve hizmetçi olarak gorüyorsa resim doğrudur. Şimdi "Istisnalar kaideyi (kaye) yi bozmaz" tarzi laflar edeceksen tecavuz haberleri max 50 -100 hadi çok topla 1000 tanedir bu ülkede 45 milyon erkek var o zaman... Tek evladını anneler sevmez unutmayın bayanlar çocuk erkekten gelir!
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bu resim, kadına ve çocuğa şiddetti etkili bir şekilde anlatıyor
bence bu resimde eksiklik var okun tepesinde yine bir kadın olmalıydı neden mi..
yetiştirdiği erkeğe saygı duymayı öğretmeyen dahası kendine saygıyı dahi duyamayan bilmeyen kadın bunun suçlusu degil midir erkekse aç pipini kızsa tayt giyse yollu.. bunun sebebi biz'iz kendi özgüvensizliğimiz kendimize olan nefretimiz
Ülkemiz için olmuş ama içler acısı bir durum resmen tüylerim diken diken oldu. Çocukların beyninde dahi bu sekilde yer etmesi çok üzücü bir durum. Ne yazık ki uygun bir resim.
diger calismalardan bihaber oldugum icin en iyisi bu diyemem ama kendi basina güzel bir calisma, yanliz kan detayini gereksiz buldum o detay olmadan da anlatilmak isteneni anlatirdi resim.
Çok güzel ya aşırı güzel bir resim olmuş kesinlikle hak etmiş 👌
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
bu resmi alır profil resmi de yaparım. kadına ve çocuğa şiddete hayır ! böyle hayvanları hatta hayvandan bile düşük insanları içimizde barındırmayalim bugün ona yarın senin benim çocuğuma
@-kedirella bu resmi desteklemiyorum yazdıklarını hiç desteklemiyorum gelip burada algı yaratmaya çalışma bunu her yerde yayınlarsan eline ne geçmiş olacak bir düşün
En İyi Cevaplar