Kızlar, Özellikle feministlere soru: gerçekten güçlü argümanlarla aile içinde erkek egemenliğini savunan bir kitabı okur musunuz?

Mesela feminist diye bildiğiniz bir kız bir de bakmışsınız ki "aile içinde eşitlik olmaz, evde erkek egemenliği kesinlikle şarttır" diyor ve şaşırıp "ne diyorsun sen ya şaka mı bu?" dediğinizde ise diyor ki "ben bir kitap okudum, orada hiçbir şekilde kadın düşmanlığı veya erkek şovenizmi yapılmadan aile içinde mutlaka bir yönetenin bir otoritenin olması gerektiği ve bunun da erkek olması gerektiği anlatılıyordu ve okurken aklımda beliren tü karşıt sorulara tatmin edici cevaplar verdi; kafada hiçbir şüphe bırakmıyor yani... ben yine toplum içinde fırsat eşitliği, kanun önünde eşitlik, işyerinde eşitlik gibi konularda feministim ama aile içinde yönetenin erkek olmasının kesinlikle şart olduğuna ikna oldum" diyor... bu kitapla ilgili ne yaparsınız?

a) ön yargısız şekilde okurum, eğer gerçekten argümanları sağlamsa sorulara cevap veriyorsa ben de o fikri benimserim (ama zannetmiyorum)

b) sadece karşıtlar ne gibi şeyler söylüyor ve bu fikirle mücadele etmek için ne yapılmalı neler söylenmeli diye kendimi daha doanımlı bir feminist haline getirmek için okurum ama aile içinde de eşitlik konusu kesinlikle benim için tartışmaya kapalıdır

c) hiçbir şekilde okumayacağım gibi kimsenin okumaması içinde elimden gelen gayreti sarf ederim

Kızlar, Özellikle feministlere soru: gerçekten güçlü argümanlarla aile içinde erkek egemenliğini savunan bir kitabı okur musunuz?
Cevapla