Mesela feminist diye bildiğiniz bir kız bir de bakmışsınız ki "aile içinde eşitlik olmaz, evde erkek egemenliği kesinlikle şarttır" diyor ve şaşırıp "ne diyorsun sen ya şaka mı bu?" dediğinizde ise diyor ki "ben bir kitap okudum, orada hiçbir şekilde kadın düşmanlığı veya erkek şovenizmi yapılmadan aile içinde mutlaka bir yönetenin bir otoritenin olması gerektiği ve bunun da erkek olması gerektiği anlatılıyordu ve okurken aklımda beliren tü karşıt sorulara tatmin edici cevaplar verdi; kafada hiçbir şüphe bırakmıyor yani... ben yine toplum içinde fırsat eşitliği, kanun önünde eşitlik, işyerinde eşitlik gibi konularda feministim ama aile içinde yönetenin erkek olmasının kesinlikle şart olduğuna ikna oldum" diyor... bu kitapla ilgili ne yaparsınız?
a) ön yargısız şekilde okurum, eğer gerçekten argümanları sağlamsa sorulara cevap veriyorsa ben de o fikri benimserim (ama zannetmiyorum)
b) sadece karşıtlar ne gibi şeyler söylüyor ve bu fikirle mücadele etmek için ne yapılmalı neler söylenmeli diye kendimi daha doanımlı bir feminist haline getirmek için okurum ama aile içinde de eşitlik konusu kesinlikle benim için tartışmaya kapalıdır
c) hiçbir şekilde okumayacağım gibi kimsenin okumaması içinde elimden gelen gayreti sarf ederim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer