+1 yıl(S) anadir serzenişlerim
(E) n derindir agrostişlerim
(R) ahat ol kizma gelmez benden zarar
(K) izip sinirlenirsen kirarsin bu kalbi azar azar
(A) vucumda kalan bitek telefonum
(N) iye deme icimden geldi sana bu siirim
@ƬӇЄɾơɱєơ14 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılsümeyra
15 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılelveda meyhaneci
demlendim gidiyorum
artık ksende kalamıyorum
Cevap sahibi+1 yıley nazik görüşüne kurban olduğum bacım
duygulandım okurken bana yazdıklarını
ah keşke yazabilsem sana yürek varımı
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Okan al yaz :)
Onca dert çile
kader de vurdu bir kere
Aldandık bir khpeye
Napalım abi çok sevdik bizde
Pek uymadı ama 2 saniyede ben kendime yazdım :D31 Yorumla
Senin bilmen lazım kanka ben seninkini biliyorum :D
19 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
+1 yılBenim iki tane adım var hadi yap :D
Atilla Tamer :D15 Yorumla- +1 yıl
https://i.hizliresim.com/ZMmW9z.gif
Bu harika dostum :D - +1 yıl
Beğendim beğendim gerçekten sen bu işte beceriklisin :D
ismimi ne diye saklıyayımki?
14 Yorumla
+1 yılUvuvwevwevwe Onyetenyevwe Ugwemubwem Ossas
16 Yorumla- +1 yıl
U ile başlar onun adı,
Vuvuzela çalar damadı,
Uzun zaman bu adı aradı,
Vileda sopasını içine aldı,
Wicdanı el vermedi,
Eli uzanmadı klavyeye,
Vışş diye oturiyim dedi,
Wwdıj diye isim çıktı hergeleye.
Evde çalar elektro saz,
Video altlarında küfürler tarz,
Washingtondan yengesi ona tutar yas,
Eller tanımasın diye adı Uvuvwevwevwe Onyetenyevwe Ugwemubwem Ossas - +1 yıl
buradasın reiz:
www.youtube.com/watch - +1 yıl
sen nasıl bir işsizmissin ya😂😂😂
- +1 yıl
@işsizwomen youtubeden kalma :D
- +1 yıl
😂 iyimiş
- +1 yıl
@SimonPaula allah cezani vermesin bu iyi olmuş😂😂😂
+1 yılHüseyin. Ama Saçmalama😅😅
110 Yorumla- +1 yıl
Kendimi Asimmi?😅😅
- +1 yıl
Bende iyi akrostik yaparım Yapimmi neyi yapim?
- +1 yıl
-Aklım varsa Sev beni
-Denizlere birlikte bakalım😉
-El ele Tutuşup
-Yıldızları Sayalım
-En güzel Günlerde Hep mutlu Olalım 😊😊Nasıl Karışık ama Idare eder - +1 yıl
ne anlamamadın neresi
- +1 yıl
Türkçe konuş şimdi 😅😅
+1 yılSoylemem nickime yap begenirsem bende sana yaparim
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 302 cevap paylaştı. Ezgi döktür güzel kız ahaah
11 Yorumlaİsmimi biliyosundur diye yazmıyorum hilmi asd
15 YorumlaAile & Toplum konusunda 544 cevap paylaştı. 2 tane ismim var olmaz
16 Yorumla
+1 yılHep böyle diyorsunuz ama yapmıyorsunuz :(
Görkem14 Yorumla- +1 yıl
Sjsjsjjdjdj güldürdün. Sagol kırmadın :D
+1 yılElisa...
21 Yorumla
+1 yılomer
13 Yorumla- +1 yıl
elinize saglik
Orkun
15 YorumlaMelis :D
13 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 317 cevap paylaştı.
+1 yılSare :)
15 Yorumla- +1 yıl
"Aaaé şaşırtın 😱 teşekkür ederim, güzel olmuş." :))
- +1 yıl
Beğendim tabii :)
+1 yılMesut
13 Yorumla- +1 yıl
Merak etme ey sevgili
Elbet bir gün bunun hesabı sorulacak senden
Sessizce gidişin ardından baka kalan gözlerim
Umurundamı bilmiyorum bu sözlerim ama…
Tıpkı bıraktığın gibi bıraktığın yerdeyim
- +1 yıl
Beğendiğinize sevindim 😎
Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. napçan napçan?
11 Yorumla
+1 yılRabia
14 Yorumla- +1 yıl
Ahahahah😂😂😂😂😂😂😂
- +1 yıl
😂😂😂😂😂
+1 yılFurkan (furki)
14 Yorumla- +1 yıl
Knka sıra ne zaman gelicek bana 😂😄
- +1 yıl
Teşekkür ederim güzel siir 😂😄
+1 yılSeynan. Hadi yap bakalım..
04 Yorumla- +1 yıl
Selam söyle
Evdekilere
Yalniz söylemeyi unutma
Nolur dedim sana
Annenin elinden öp
Neyse ben kacar - +1 yıl
Çok sallama yazdın ama bu akrostişte hiç duygu yok be sedef.
- +1 yıl
@BirTutamAşkk😨😨😕😕
@Fatiye 😘😘😘😋😋😂
+1 yılF
A
T
İ
H
K
A
R
A
K
A
Y
A08 Yorumla- +1 yıl
N
E
D
E
S
E
N
B
O
Ş - +1 yıl
Senin adın nese ben sana yazim vall yazarım
- +1 yıl
Adın nedir eda mı?
- +1 yıl
Elimde duran fotoğrafın
Dam üstüne un sermiş bakın
Arabaya taş koydum - +1 yıl
Sen yapmadın ben yaptım
- Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılFurkan
13 Yorumla- +1 yıl
Ellerine sağlık.😊
- Aile & Toplum konusunda 710 cevap paylaştı.
+1 yılelif
17 Yorumla- +1 yıl
😂 vaaoooovv
- +1 yıl
o kim ya😂
- +1 yıl
aynen süper 😂😂😂
+1 yıltuncay...
11 Yorumla
+1 yılSelin
13 Yorumla- +1 yıl
teşekkür ederim çok güzell😂
+1 yılSelim
13 Yorumla- +1 yıl
Emeğine sağlık 😇
+1 yılYaren..
11 Yorumla
+1 yılözge
13 Yorumla- +1 yıl
teşekkürler 😄😄
Onur
13 Yorumla
+1 yılMiray
11 Yorumla
+1 yılŞebnem
12 Yorumla- +1 yıl
Sanatsal..
Faruk
14 Yorumla
+1 yılTuğce
11 YorumlaTahir
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Rıdvan.
15 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılTolga bekliyorum
13 Yorumla- +1 yıl
Yaa Teşekkürler :Dhd
sistem çöktü 😀
16 Yorumla
+1 yılfurkan
111 Yorumla- +1 yıl
bak ya kezboslar eksilemiş beni :D
- +1 yıl
ne sucum var mk aS:D
- +1 yıl
bravo eda 😀
- +1 yıl
gerçkeleri söleyince böl eoluyo işte
- +1 yıl
ne demek 😀😀
- +1 yıl
@URANÜS_ var mk A:S d
- +1 yıl
@kapaçeneniplizz hepinize engel
Haci Seyit😊
14 Yorumla
+1 yılsalih
13 Yorumla- +1 yıl
teşşekkür ederim sağolun
Xavi... :D
10 Yorumlabeyza
10 YorumlaMehmet
14 YorumlaNecati
11 YorumlaHüsna
10 Yorumla
+1 yılk. firuze
19 Yorumla- +1 yıl
Kucuk firuze mi
- +1 yıl
Aynen mani gibi oldu falim sakizlarindan cikan uyduruk manilerden de uyduruk oldu. Tebrikler, basarilarinin devamini diliyorum. Falimin ceosu felan olaydim seni ise almazdim :))
- +1 yıl
@eskiokuyucuyeniuye kucuk dıye ısım mı var :)
- +1 yıl
@fatiye saol tatlıcıgım benım
- +1 yıl
Buyuk iskendere kimse olmaz demiyor da sana kucuk iskender denmesine mi laf ediyor millet
- +1 yıl
@eskiokuyucuyeniuye sen saka yapma allahaskına :D
- +1 yıl
Bana yazmadi da o yuzden biraz bozuldum neyse yapmam. Hadi kalin saglicakla ✋sevgiler selamlar, tanisaniz belki severdiniz ama neyse kahrolsun bağzi şeyler
+1 yılGerçek Sedef
15 Yorumla- +1 yıl
oooooooo edaşum benimmmmm 💛❤💛❤💛❤💛❤💛
- +1 yıl
dur bakim😀
+1 yılnazmi
01 Yorumla
+1 yılHasan.
03 Yorumla- +1 yıl
Sakızlardan çıkan maniler bile daha bir anlamlı geldi şu an :D :D
+1 yılNur.
01 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 735 cevap paylaştı.
+1 yılnabugartnezar
17 Yorumla- +1 yıl
adımla seslendi nasıl ağrıma gitti nasıl üzgünüm nayda nayda ni nayda
- +1 yıl
kübra
- +1 yıl
sevmedim xd
- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılTarçın.
011 Yorumla- +1 yıl
İsmim tarçın dedim tbaua ile akrostiş yazmışsın...
- +1 yıl
😶😑😶😑
- +1 yıl
Rastgele bir isim 😂
- +1 yıl
Hıdır 🤔
- +1 yıl
Levent.
- Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yıljoseph :D
02 Yorumla- +1 yıl
yusuf :D
+1 yılfadime
10 Yorumla
+1 yılFatih
02 Yorumla- +1 yıl
Niye
- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılo ne gız :D
02 Yorumla- +1 yıl
affet abla :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılMelih ben
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBekliyorum
Cevap sahibi+1 yılBanuya gösterecem ben
Görür o
Cevap sahibi+1 yılBizim banu var
Aynen çok yılışık
Görür o
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar