Biz kızlar bunu çok yaparız. Birinden deli gibi hoşlaşsak da onun kaderi arkadaşlarımızın iki dudağının arasından çıkacak söze bakar. Sevgilinizi arkadaşlarınız beğenmese ayrılır mısınız?
Sevgilin hakkında arkadaşlarının ne düşündüklerini önemser misin?
Bu hatayı yaşım 18 lerdeyken yapıodum ama sonra baktım iyiliğini düşünüyorum diyenler bile aslında kıskançlıklarından o sözleri söylüyormuş. Şuanda umrumda değil özellikle kızlara tavsiye ediorum bir kadının en büyük düşmanı yine kadındır. Kendi bildiğiniz yoldan şaşmayın. Ya öz kız kardeşini bile kıskananı biliyorum bu yüzden. Kendinizden başka kimsenin düşüncesine önem vermeyin. Tek yapmanız gereken şey at gözlüğü takmamak bunu yaparsanız kimseye ihtiyacınız kalmaz zaten
hayır öenmsemem. sevgilim her koşulda bana destek çıktı ağladığımda sarıldı sakinleştirdi mutlu olayım diye çikolata aldı... bu harika insanı arkamdan dedikodumu yapıp kuyumu kazmaya çalışıp iki yüzlü sahte arkadaşlıklar kuran kişiler için harcamam
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Önceden cok umursardim şu an umrumda bile olmaz soyleyecekleri. Bitane arkadas vardi baya saglam cocuktu ciktigi kizda oyle cok guzel falan degil hatta tum ogrenen tanidiklarinin agzi acik kaliyodu cocuk kimseyi sallamadi 1 senedir cikiyorlar ve cocuk mutlu yani ne populerligi azaldi ne diger seyleri kimsede bisey demiyor ibret aldim hemen 😄
arkadaşlar kardeşim gibi sevip senelerimi verdiğim insanlar güven ve sevgimden bahsetmiyorum bile o yüzden belli bir süre önce olsa evet sorardım ancak şu an bana ahmakça geliyor cidden seviyorsanız ne aile ne arkadaş mutlu olmak sizin dudaklarınızın arasında 😊✌🏻
Bunu hava atmak gibi görüyorlar bu yüzden de kendilerini asıl seven kişilerden uzaklaştırıp daha iyi görünümlü veya arkadaşlarının çok sevdiği ama kendisinin hoşlanmadığı kişiyle birlikte olup gelip bur da sevgilim benimle ilgilenmiyor , sevgilim bana sert davranıyor veya sevgilim beni aldatıyor gibi durumlara sokuyorlar kendilerini.
Erkekler arkadaşının sevgilisine büyük bir ayıbını görmedikçe olumsuz şeyler pek söylemezler. Erkekte söyletmez zaten. Ama kadınlar öyle değil 40 yıllık evli çiftlere bile hiç yakışmıyorsunuz diyebilirler :D
Hayır pek değil. En fazla bir olay olur ben anlayamam kafam karışır vs bir durum yaşarım anlatırım fikir alırım. Yine dediklerini yapmam piyasada yılan çok..
Dinlerim tabiki ama her sözde bir anlam aramalı bir kız dediğinde özellikle bastıra bastıra diyorsa beni bırakıp kimlere gidiyon sen anlamına gelebilir erkekte iste can dostunsa doğruları söyler her zaman bişey demiyorsada sorun yoktur
evet bu siz kızlar da var ama erkelerde yok . arkadaşlarımın ne dediği umrumda olmaz ki sevgilin çirkin cart curt gibi bişe diyemez öyle bir lüksü yok , bu rahatlığı hiç bir arkadaşıma vermem , sevgilim hakkında konuşamazlar
Ya adamın/kadının arkadaşları çıkar ona güvenme ya da onunlayken dikkatli ol şu yüzden bu yüzden dersin ama kendi arkadaşına kıyafet seçer gibi sence bu nasıl iyi mi kötü mü diye sorup üstüne ona göre davranmak da ayıp yani.
Bazı kadınlar geçerli sebep olmadığı halde birbirini seven iki insanın arasına giriyor. İyi bir insan olduğu halde sırf arkadaşlarından dolayı ilişkinin başlamasına/bitmesine neden olmak çok acı! Benim hoşlandığım kadın böyle karar alırsa hiç üzülmem çünkü ne kadar zayıf karakterli olduğunu anlamış okurum.
Hic kimsenin söylediğine kulak asmadım hiçbir zaman. Gorunus olarak değilde farklı seylerde vs Ve yanlış yaptığımı simdi anlıyorum 😊 Ama herseye rağmen yine içimden geleni yaparım. Kendi fikrimi vs uygulamaya devam ederim.
herkes kendine göre, kendine benzeyen insanlarla arkadaşlık eder. benim gözüm kör olur aşktan ama dostlarım ve arkadaşlarım beni uyandırır sadece o kadar
Beğenmese acaba yanıma yakismiyor mu yoksa haklilar mi gibi düşüncelere kapılıyorum. Yaşadım ve şu an o arkadaşlarım yanımda değiller. İyiki onları değilde sevgilimi dinlemişim.
Arkadaşlarımın ne dediğini önemsemem fakat kardeşim gördüm kişi diyorsa dikkate alırım, fakat her şeyi tek lafa bağlamam onun söyledi şeyleri araştırırım gerçek mi diye her insan yanıla bilir.
Ben istedikten sonra etrafın ne söylediği şeyimde olmaz ben sevdikten aşık olduktan sonra ailemi bile takmam çünkü hayatı onlar değil ilişkiyi onlar değil ben yasicam öyle biri çıkınca tabi
Benim hayatım benim tercihim istediğim kişiyle sevgili olurum arkadaşlarım her ne kadar eleştirseler de takmam ama benim ilişkime saygı duymaları gerekir
Önemsemem yani onlari sevmedi diye ayrilmam. Fikirlerini söyleye bilirler ama sonuc olara benim sevdigim benim kararim arkadaslarimda buna saygi göstermeli
ben bir kızı seviyorsam beni ilgilendirir birini sevmek veya ayrılmak için kimsenin fikrinide almam sözünede bakmam çünki seven kalp benim kalbim başkasının değil
Beğenmemesi dış görünüşüyle alakalıysa ayrılmam tabiki sonuçta benim beğenmem önemli. ama karakteriyle ilgiliyse bir düşünür hareketlerini tekrar gözlemlerim
Önemsemedim ama pişmanım keşke önemseseydim 6 yılım boşa gitmezdi 😄 Şimdi daha iyi anlıyorum ki insan aşık olduğu zaman sevgilisinin kötü yanlarını göremiyor ve doğru karar veremiyor bu yüzden gerçekten sizi düşünen arkadaşlarınızın fikirlerini duymazlıktan gelmeyin
hiç takmam sonuçta önümdeki yılları onlar değil ben yaşicam bence sizin yaptığınız da yanlış kendi hayatınızda başkalarının bu kadar yetkili olmasına izin vermeyin kendi kararlarınızi alin
artık asosyal kız seçmem gerektiğini anladım ya da 1 en fazla 2 arkadaşı olsun mecbur iyi geçinmeye bakıcan hep bu kankalar yaktı bizi hep... uzak durun derim hiç tanışmayın daha mantıklı
Sevgilim beni ilgilendirir, başkasının ağzından çıkacak söz umrum dışı kalır... Herkes kendini sorgulayacak, arkadaşların sevgilim hakkında konuşması kıskançlıkdan başka bişey degildirt...
Asla , kimse yorum dahi yapamaz , benim ilişkim 2 kişilik , Watsapp kız gruplarında muhabbet edilecek kadar ortaya sermam aptal bir kız olmadım neyseki.
Biz erkekler pek beğenmedim demeyiz. Arkadaşımız beğendiyse sen bilirsin kardeşim hayırlı olsun deriz. Ama o kız hakkında iyi kötü bildiklerimizinde söyleriz
@Suskun_Prenses 😊 ya napım ama.. Resmen diyorki biz birinden hoşlansakda Onun kaderi arkadaşlarımızın iki dudağı arasında))) yav şimdi bu kız evlencek arkadaşları diycek yok beğenmedim )) boşuyorum seni Ya gerçekten))) komedi ya... Sanki arkadaşları o hoşlandığı kişi ile sevgili vs olcak ))
İşin kötü yanı sevgilisi olmayan ve arkadaşını çekemeyen kızlar yüzünden bizim işimiz baltalanıyor. Fitne ve fesatlığı da aklınıza genelde çirkin/şişman kızlar sokuyor.
Askdan insanın gözü kör olabilir gerçek dostlarım dan olumsuz eleştiri alırsam ölçer tartarım ama ayrılmam ha aldattığını vs gördüyse falan ayrılırım tabi
En İyi Cevaplar