Bir kız ciddi bir ortamda bana ''seni görünce gülesim geliyo'' dedi. Ne demek istemiş olabilir?

Basbayağı sınıfta öğretmen ne oldu diye sordu. Kız, onu (beni kastediyor) görünce gülesim geliyor dedi. Kız güler yüzlü bir kişiliğe sahip, aramız iyi tüm sınıftan daha çok yardım ettim ona, konuştuğumuz 2 kelimeden 1isi ''geyik'' (şakasına 'seni seviyorum, sevgilin oldu mu?' gibi şeyler). Mesele şu ki ne demek istediğini bilmiyorum ve ben 3 yıldır kızdan hoşlanıyorum ve takıntı olmaya başladı. Ne yazık ki kendimi çirkin buluyorum, insanların 'yakışıklısın aslında ama' sözlerini duymuştum fakat bunun da ne anlama geldiğini bilmiyorum ve kız her sene güzelleşiyor. ''Belki?'' umudunu fazla büyütmek istemiyorum çünkü beni kötü hissettiriyor. Dalga geçiyorsa kabullenip hayatıma hep olduğum gibi yalnız ve umutsuz devam edicem.
Bir kız ciddi bir ortamda bana ''seni görünce gülesim geliyo'' dedi. Ne demek istemiş olabilir?
Cevapla