Karşı cinsle hic anlasamiyorum niye boyle ya?

Kizlarla hic anlasamiyorum. Yaptiklari hareketleri konusmalari felan cok sacma ve sikici geliyor bir sure sonra. Ama erkek ortamim cok iyidir cok eglenirim. Niye boyle bu ya?
Karşı cinsle hic anlasamiyorum niye boyle ya?
Cevapla