Videoda 2 dayak yiyen kız ile 2 tane döven kız twitterda atışıyor sonrasında dayak yiyen kız evine gidiyor gittiği gibi dayak yiyor burun kırma sahnesine bakın içim acıdı ya :D






Bir lez daha insanların ne kadar boş ve zararlı virüsler olduğunu kanıtlayan video. Bu insanlar her gün artıyorlar ve bunu durduramıyoruz. Hiç tanımadığı birinin gönderisine yorum yazıp kavga çıkaran onlarla bir yerlerde kapışan dayak atan dövülen insanlarla doldu ortalık. İşin en acı yanı yarın bir gün tüm bu insanlar anne baba olup daha leş bireyler yetiştirecekler ve bu pis sarmal devam edecek.
Kimseye öğüt verecek konumda değilim ama burada bunu yapan ya da bunu normal bulan arkadaşlar varsa şunu söylemek istiyorum bu matah bir şey değil arkadaşlar. Bu çok seviyesiz, çok aşağı çok kültürsüz bir şey. Birini dövmek dövebiliyor olmak gerçekten bir başarı ya da övünülecek bir şey değil. Diğer insanlar size tiksinerek bakıyorlar.
Neyse beni çok rahatsız eden bir olay bu. Bir insana yakıştıramadığım ama bir kıza asla yakıştıramadığım çağ dışı bir davranış bu.
Sonumuz ve geleceğimiz hayrolsun.
Sinsirella ile aynı ilçedeyiz tanınmış bir kız. Tescilli kaşardır kendisi. Güzel de bir kız, kıskananı çok. Herkesten çiçek hediye alan bir kız öyle yani. Fazla kalktı götü şimdi de bugün mahkemesi varmış
Insan artigi bunlar bildigin!!! Bu ne ya birde marifetmis gibi yayinliyor😒 mahalle varoslari ya😒 insanlari gectim hayvanlar bile koklasa koklasa anlasiyorlar yani sonucta anlasiyorlar bu ne cözemedim gercekten
Bu dünkü b0klar kendini ne sanıyor acabası arkasına almış 4-5 kız atarlanmalar :D Ay sinir oldum gece gece niye izlediysem.
Cevap
13Cevap
İçim acıdı kırılma kısmında polise şikayet etmiştir umarım, saçma sapan sebeplerle birbirini yiyor millet.
İğrençler gerçekten. Bide bunu güzel birşeymiş gibi yayınlıyorlar.
komik değil... geleceğe dair tüm umutları alıp götüren bir video
alsin darp raporu şikayetçi olsun bak bakalim noluyor, şimdi ki kızlar hem mal hem kaşar
Yazık yazık yazık bunlar insan değil olsa olsa insan müsvettesi paçavralar
Şimdi giden mi dovuyor
Evdeki mi?😂
eve giden dayak yiyor
atışmışlar bekliyolarmış anlaşarak gitmiş dövceğine dayak yemiş
Bari adam toplayıp gitseydi haberlere bile çıktı güzel dovmusler😂
Giden toplasaydi demek istedim hani tek gitmek delilik 😂
İnsan tahmin eder 😂 çünkü geliyorum dediysem oradaki kişide birilerini toplar yani birazcık mantık 😂
1 hafta oldu yeter la :D
O da doğru ama tek gidilmesi yinede 😄
Gidilmez*
izmirliyim ben la da derim loo da derim farketmez😀
Biz çay için?😂
Ay bir yazamıyorum bi* çay için
La demeyi bende severim ahmet kuraldan ve angarali arkadaşlardan dolayi 😅
Yani ben kendimi katmamistim çay içmeye ama bilemedim😂
tamam susabilirizz
İzmirli arkadaş sohbeti sevmedi o gelmesin o zaman
Tek başına iç desem garip olur beraber gidiyoruz 💃😂
Yozgat prensiplerime aykırı malesef :D
Ne münasebet davet eden sizsiniz
ha yozgat ha çorum
Ay ben yokken siz ne konuşmuşsunuz😂😄
Bizde Çoruma çaya diye gidip dayak yemiyelim😂😂😂😂
başlarım çorumunuza susun leyn 😀
Ya şunları biri şaapsın
aynen 4 ünüde şaapcan al birini vur ötekine :D
Bugün izledim fena olmuş valla
Allah akıl fikir versin.
bunlara polis işlem yapar efenim.
Nasıl bir devirde yaşıyoruz dedirten bir olay
al birini vur ötekine
Nefret ettiğim insan tipi
yazik bunlar yakismiyor
Yazık üzüldüm çok yazık
yazik lan kôtü olmus ya icim acidi valla
bu ne kafalar böyle vay anasını
Şunlara birer beyin yardımı.. lütfen..
Oro... cocuklari
Bu ne yaa iğrenir oldum hayattan
Çok saçma yaa
Çok kızışmışlar..
Marifet mi?
Oha lan
saçma sapan işler
kötüymüş
Uu güzelmiş 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar