Kız kavgaları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bizim okulda çok olur mesela. Hani laf kavgasiyla başlar bazen saç başta girdiğimiz olmuştur olay büyümüşse:d Sizce itici bir durummu bu?
Kız kavgaları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla