Bizim okulda çok olur mesela. Hani laf kavgasiyla başlar bazen saç başta girdiğimiz olmuştur olay büyümüşse:d Sizce itici bir durummu bu?
Cevabın nedir?
Cevapla
Bnce itici bir durum değil kimse kimseye durduk yere bisey yapmaz. Ama oyle laf kavgasi ya da sac basa grmekte sacma en basidi 3 gun oldu sanirim yurtta odama bir kiz geldi bana satasiyo ve ben kizi ne taniyorm ne de yuz asinaligm var kiz bana laflari saydiriyo konusuyo biselr anlatiyo damarima basti en sonunda tuttum kafasini gecirdim duvara burnu kirildi salagin 3 5 oro*punun gazina gelmis. Sira diger oro*pularda da yurda gelmiyolar.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılkavga etmek çokta iyi bir şey değil diye düşünüyorum ama evet kendini korumak için maalesef ediliyor fakat suçsuz yere sırf zevk için kavga etmek iğrenç oluyor bu kızlarda da olan bir şey bir kız bir kızı kıskanınca onu ezmeye başlıyor bu erkektede oluyor yani kavga her insanın yaptığı bir şey maalesef
00 Yorumla
Valla erkek de insan kız da insan gayet normal. Hem dünyanın kanunu bu vücuttaki mikroskobik yapıtaşlarından tutun hayvanlar alemine kadar her yerde kavga var. Kızların neyi eksik?
22 Yorumla
Soran+1 yılAynen, katılıyorum
- +1 yıl
Birseyi eksik olduğundan degil kastimiz, kullanis tarzi :))
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yıl00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
32
Cevap
67Cevap
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılCat fight miyavvvv :) yani kedi kavgası. Ilginç oluyor izlemesi. Saç baş giriyorlar bir birlerine. Ben olsam elimi sıkar yumruğumu geçiririm ve bir erkek gibi dalardım. Stratejileri farklı ama şaka bir yana insanların şiddetini izlemek üzücü oluyor. Kadın erkek fark etmez.
30 Yorumla Onu bunu bilememde hayatımda bir kere ayırıyım diye girdim erkekler izliyordu neyse pençe yedim suratımda izleri kaldı bir daha kız kavgasını ayıran değil umursamaz biri oldum one oyle kartal pençesi gibi
12 Yorumla
Soran+1 yılHahaha biraz öyle araya girmemek lazım
Aile & Toplum konusunda 514 cevap paylaştı. kızlara hiç yakıştıramıyorum. naif, saygılı, narin, ağırbaşlı bir şekil oluşuyor kafamda kızlar.
aksi olunca hoş olmuyor diye düşünüyorum ama o yaşlarda normal.00 YorumlaBir kıza kavga kufur hiç yakışmıyor görüyorum sokakta l*n * bilmem ne kavga ediyorlar kufurler ses tonu konuşma argoya donuyo leş bir durum bence..
00 Yorumlakızı kavgası iyimi kötümü birşey diyememde, eskiden iki kişi kavga ediyorsa 5 kişi ayırmaya çalışırdı, şimdiki zibidiler vur vur diye tezahurat yapıyor asıl itici olan bu bence.
54 Yorumla
Soran+1 yılKatılıyorum bide sanki horoz dövüşü yapılıyo gibi toplanıyolar etrafa
Soran+1 yılMantıklıymış:D
+1 yılKız veya erkek hiç hoş değil Madam. Allah akıl ve dil vermiş:/ Hayvanattan farkımız olmalı değil mi? Saygılar..
02 Yorumla
Soran+1 yılBazen dil yetmiyo sorunları çözmeye ama
- +1 yıl
Haksızsınız demeyeceğim. Lakin yine de son çare olmalı.
+1 yılkomedi çocukca itici ukala vs. bir sürü sey hatta çok seviyesiz hiç benlik değil kısaca
11 Yorumla
Soran+1 yılAnladım
Tartıştığım kız fiziksel olarak bana temas etmedikçe bir şey yapmam, ama sınırı aşarsa, omzumu itmek gibi ufak bir hareket yaparsa bile onu orada acımadan döverim. Dışardan çok rezil göründüğüne eminim, ama napalım...
00 YorumlaKavganın cinsiyeti olur mu güzel kardeşim. Biraz düşünsek?
Hiç hoş değil. Özellikle kızların birbirine hakaret etmeleri.20 Yorumlazaten genelde kezbanlar, kalitesi düşük kızlar kavga eder. izlemeside zevkli olur :D
44 Yorumla
Soran+1 yılBunun kaliteyle ne ilgisi var kardeşim kızın biri gelmiş hakkımda salak salak konuşmuş millete bikere bile konuşmadığım çocuğun altına yattı demiş ben bunu dövdüm pişman mıyım? Hayır. Sen de buna kezbanlık kalitesi düşüklük diyosun
Soran+1 yılİyi varsa kız kardeşinede desinlerde bir gidip alkışlarsın sende KAVGA KALİTESİZLİK KEZBANLIK ÇÜNKÜ
İzlemesi zevkli açıkçası ama kavga etmek hiç olgun bir hareket değil bayanlara da yakışmıyor
01 Yorumla
Soran+1 yılPeki
Geçen baktım 2 tane kız kavga ediyor heskes de izliyor..
Gittim ikisine de kafayı gömdüm.. Seyredenlere de kusura bakmasın dedim... gizemli bişekilde ayrıldım ordan...03 Yorumla
Soran+1 yılAaaa bende görmüştüm sen miymişsiiiin lskfkldjfsdlaskfjlskfks
- +1 yıl
Türkiye de : Erkekler kavga edince toplanıp ayıran arkadaşlar kızlar kavga edince sinama izler gibi izleniyoruz teşekkürler Türkiye...
+1 yılKavgaya karsıyım ama karsıdakı haddını aşıp elını basını ustume suruyorsa Affetmem.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 644 cevap paylaştı.
+1 yılİlk saçtan yakalıyan yere yatıran kazanıyor. Genelde izlediğim kavgalardan dolayı söylüyorum. :)
00 Yorumla
+1 yılÇekirdek + kolayla en güzel seyredilebilecek film türü :)
00 YorumlaKavga başlı başına gereksiz bir durum. Tabi eğer ortada sağlam bir neden yoksa.
12 Yorumla
Soran+1 yılDurup dururken yapmıypruz zaten bir nedeni varki kavga ediyoruz
+1 yılGeçenlerde bunu izlemiştim
https://www.youtube.com/watch?v=Qv_jwegGtvY00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılKendilerini rezil ettiklerinin ve ne denli komik bir duruma dustuklerinin farkına varmalarını diliyorum. Kız/kadın dedigin asil olmalı, isi kaba kuvvetle degil zekasıyla cozmeli :)
00 Yorumla
+1 yılKız kabgaları çok hoşuma gidiyor ya özelliklede saç yolma hareketi yok mu ona ölüyorum canımı sıkılınca youtubeden açıyorum kız kavgası izliyorum.
01 Yorumla
Soran+1 yılNe çok seveni varmış ya şaşırdım
+1 yıloo nerde çekirdeğimi - patlamış mısırımı alıp geliyim <3
00 Yorumla
+1 yılKızlardan soğutur beni... Malum kızlar narin şeyler şiddet içinde görünce soğuyorum
00 Yorumla
+1 yılAllahhhhhh der, çekirdeği mi alır hem çıtlar, hem izlerim.
10 YorumlaSaç değil bir yumrukla bayılır zaten.. bir kız için saçlarımı bozamam
00 YorumlaÇok güzel kavga ediyorsunuz bence, lisede favorimdi bizim tayfayla çıkışta erkekler için kavga eden kizlari izlemek :D
10 Yorumla
+1 yılTürkiye de : Erkekler kavga edince toplanıp ayıran arkadaşlar kızlar kavga edince sinama izler gibi izleniyoruz teşekkürler Türkiye... https://youtu. be/SDfBtjoRX_s izleyin
10 Yorumla
+1 yılkavga erkek işidir.. ne öyle küfürler havada uçuşuyor , tokatlar filan.. hiç yakışmıyor.. hani derler ya elinin hamuruyla işe karışma diye... bari bu işe karışmasın kızlar :D
10 Yorumlafena halde itici bence. ben genelde izlerim.. etraftaki insanları felan.. son derece seviyesiz.
00 Yorumla
+1 yılBazi kizlar cok kavgaci ve sakinine bile sariyor. Yasanmislikla dogrulanmistir.
10 Yorumla
+1 yılçok saçma cok itici cok mahalle havası cok eglenceli tam izlenmelik skfgdslgd
10 Yorumla
+1 yılOlaya saçtan giriyolar direk ;) Kızların kendilerini küçük duruma düşürdüklerini düşünüyorum.
10 YorumlaBide çekirdek ve elime ;) kiz kavgası izlemek super bisi
Ama hiç hos degil..10 YorumlaKesinlikle cok itici bir durum bir bayan naif hanim olmali ne geregi var alcalmanin
10 Yorumla
+1 yılDandik kavga ediyorlar, biz girdik mi illa ki burun dudak patlar , siz saç çekiyonuz başka bildiğiniz birşey yok doğada tek kalsanız gebertirler sizi
00 YorumlaBen itici buluyorum şahsen, çok acınası görünüyorsunuz kavga ettiğiniz zaman özellikle birbirinizi laflarla incittiğiniz zaman.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 405 cevap paylaştı.
+1 yılKız kavgaları hiç hoşuma gitmiyor. Hele birinin dayak yediğini görmek tamamen üzücü
07 Yorumla
Soran+1 yılHakedene acımıyorum şahsen
- +1 yıl
Ben acıyorum. bir bayana vurulması üzücü geliyo bana, hele ki kendi hem cinsi vuruyorsa daha kötü hissettiriyo.
Soran+1 yılMesela en son yaşadığım olayı örnek veriyim. Kızın biri bikez bile konuşmadığım bir çocuğun altına yattığımı yaymış tüm okula gelde dövme şimdi bunu. Bu durumda hak ediyo bence acıncakta kötü hissetcekte bişey yok
- +1 yıl
Baya eli maşalısın anlaşılan :)) Haketmiş kabul ettim
Soran+1 yılBöyle tipler çok var bizim okulda bizede dövmek düşüyo başka türlü başedemiyosunki
- +1 yıl
Düzen bozuldu normaldir :)) Yine de çok takılma bunlara başını derde sokmaktan başka bir işe yaramaz
Soran+1 yılOkulda disiplin denen olay yok zaten sıkıntı çıkmaz yani
bir kız kendini kendini savunmayı bilmeli ama gereksiz yere kavga cok itci.
10 YorumlaHiç estetik bulmuyorum. Çok itici gerçekten. Kadına kavga yakışmıyor.
00 Yorumlaİtici değil. Lisede kizin biri bana fahise demisti. Çok pis benzetmistim. O usuma geldi. Kaydini aldirmak zorunda kalmisti garibim
01 Yorumla- +1 yıl
Dövdün diye kaydını aldırdı ve sen de ceza almadın?
+1 yılo bayılırım seyretmesi çok zevkli bizimde okulun ilk ve son günü
011 Yorumla
Soran+1 yılBizde sürekli olur en olmadı sıkılınca gider 9ları döveriz :Dksjdfksjf
- +1 yıl
bizimkiler mal 12 ler g*tü kalkanlar 12 oldularya öbür 12 lere kafa tutuyolar
Soran+1 yılBen 11 im de 12 lerle de kavga etmişliğimiz var arkadaşlarla
- +1 yıl
ben 12 yiyim abisi :) bizimkiler gerçi götünü başını gösterme derdinde ayıptır söylemesi
Soran+1 yılBizdede var o tiplemelerden en çokta onları dövmesi zevkli oluyo zaten:D
- +1 yıl
:) siz kaç kişisiniz çete
Soran+1 yılYa çete değilde bir kavga olduğunda çağırabilceğim 20-25 kişi var
- +1 yıl
iyiymiş
- +1 yıl
sen kesin istanbuldaki ki okuldasın gerçi başka şehirekilerinde kavga yok mu sanki diceksin
Soran+1 yılÇırpıcı İMKB :) Yo haklsıın İstanbul itin öldüğü yer zaten
- +1 yıl
one öyle
Komik ve çoğu zaman adil değil. bir kişi hep diğerlerinden psikolojik baskı altında kalıyo
00 Yorumla
+1 yılçekirdek çitleyip 2 saat aralıksız ayaklarımı uzatıp izlerim
00 Yorumla
+1 yılÇpk komik gerci erkeklerin %90 da kiz gibi yumruk atiyo :D
00 Yorumla
+1 yılErkeklere Gore Cok itici bence Ama okul Forması varken Guzel oluyo :D
00 Yorumla:D severek hatta ve hatta üzerlerine bahis dahi oynarım :D
02 Yorumla
Soran+1 yılYok artık sakjdsk
- Aile & Toplum konusunda 933 cevap paylaştı.
+1 yılKomik ve basit bir durum
31 Yorumla
Soran+1 yılBizim ordakiler hiçte basit olmuyor zaten önemli mevzularda kavga ederim çok tepem atmadıkça sadece tehdit ediyorum bağırıp çağırıyorum en fazla ama bizim orda o* çok kaşınanı da dövüyoruz
Kiz kavgasi ciktiginda hic bisey yapmam on numarada kapisiyolar iziliyorum ve de guluyorum sadece :d
00 Yorumlaizlemek çok heyecanlı oluyo bide çekirdek olunca imdb +9 daki filmlerden daha iyi oluyo :D
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı. Benim için kavga ediyorlarsa hiç de itici olmaz.
02 Yorumla
Soran+1 yılbir erkek için kavga etmem
- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılBenim annem de aşırı kavgacı bir kadın
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılkavganın en büyüğünü ben yaptımda sonrası fotograf anlatıyo ztn . s. s
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 9b cevap paylaştı. çekirdek cola alıp geleyim kavga edin : )
110 Yorumla
Soran+1 yılSen istedin diye mi etcez * alkdslakdl
Soran+1 yılKimsenin gazına gelmem kolay kolay
Soran+1 yılGaza gerek yok hakettiyse döverim zaten
Soran+1 yılBiraz öyleyim sanırım
Soran+1 yılİyi öyle diyosan (:
saçmalıkkkkk eddepsizlik
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 363 cevap paylaştı.
+1 yılerkek içinse itici ve kezbanca
00 Yorumla
+1 yılBişey düşünmüyorum, cılız yaratıklar işte. .
01 Yorumla
Soran+1 yılCılız dememelisin bence şahsen benim sinirlenince gözüm hiçbişey görmüyo çok kalıcı hasar bırakmışlığım var
+1 yılGördüğüm an kola + mısır patlagı alirm :)
10 Yorumla
+1 yılÇok çirkin, hiç yakışmıyor
00 Yorumla
+1 yılsaçma sapalak durumlar
10 YorumlaOoo bayılırımmm oturup izlemesi cok zevkli :v
07 Yorumla
Soran+1 yılBende şu izleyenlere uyuz oluyorum
Soran+1 yılZaten hiçbir kız gidip hemen kafa atmaz karşısındakine konuşmakla çözülmezse kavga ediyoruz
Soran+1 yılYa böyle 100 kişi toplanınca etrafa insan uyuz oluyo hiç mi işiniz gücünüz yok film çekmiyoruz orda yani
Soran+1 yılİyi daha fazla tartısmıycam:D
+1 yılÇekirdek alıp oturrum hemen :)
17 Yorumla
Soran+1 yılGel bizim okula o zaman:ddd
- +1 yıl
Kız coksa adres alıyım :)
Soran+1 yılÇırpıcı İMKB :)
- +1 yıl
Oo kız meslekmiş bide. Ama 600 km fark var gelemem ya :) Videoları çek gonder sen
Soran+1 yılYok daha neler:D
- +1 yıl
lisede 2 yıl kız meslekte okumuştum. Kavga seviyorm derken kızın biri 2 tane kızın suratını kesti bıcakla :)
Soran+1 yılOluyo böyle şeyler bizdede İstanbul burası :)
Seyir zevki yuksek karsilasmalar ;)
00 Yorumla- Devamını Gör (39)
Devamını Gör(84)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar