Halk eğitim merkezindeki rezillikler nereye şikayet edilir?

Selamun aleyküm öncelikle
7/24 çalıştığım halde bir umut halk eğitim merkezi açıktır kitaplarımı alıp eve dönerim düşüncesiyle 6 çeyrekte işten fırlayıp direk halk eğitime gittim kapısı açıktı, kitapların olduğu kata indim 4 kız 2 dans ediyolar, son ses müzik ( gayet ciddiyim )
Kitapkların olduğu bölümün ışığı kapatılmış kitapları seçmen imkansız, kızın tekine buranın ışığı neden kapalı açın hemen dedim.
Bilmiyorum valla dedi, Diğer kız namaza gitti, o son ses müzikte.
En son bütün kitaplarımı o karanlıkta seçtim!!!
Ben bunları nereden nasıl şikayet edebilirim aşırı sinirliyim şuanda
Halk eğitim merkezindeki rezillikler nereye şikayet edilir?
Cevapla